4p چیست

4p چیست
تاریخ : ١۴٠١/١١/٢١ ١٢:۵٢:۵٩
اصطلاح آمیخته بازاریابی یا marketing mix که به اختصار به آن 4p می‌گویند یک مدل پایه برای انواع شغل‌ها است که حول محور 4p یعنی محصول یا product، قیمت یا price، مکان یا place و تبلیغات یا promotion متمرکز شده است. آمیخته بازاریابی به عنوان مجموعه‌ای از ابزارهای بازاریابی که شرکت برای پیگیری اهداف بازاریابی خود در بازار هدف استفاده می‌کند، تعریف شده است.

افراد در این اصطلاح کسانی هستند که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در بخش تجاری شرکت دخیل هستند. این به این معنا است که هر کسی که در فروش یک محصول یا خدمات، طراحی آن، بازاریابی، مدیریت تیم‌ها، نمایندگی مشتریان، استخدام و آموزش مشارکت دارد از افرادmarketing mix محسوب می‌شود. با نورا همراه باشید، تا با هم 4p را زیر و رو کنیم!

تاریخچه‌ای از آمیخته بازاريابی یا Marketing Mix

آمیخته بازاریابی یا مارکتینگ میکس مفهومی است که گفته می‌شود توسط پروفسور نیل اچ. بوردن، که در مورد مفهوم «جیمز کالیتون» مبنی بر اینکه مدیران کسب‌ و کار ترکیب کننده مواد هستند، ایجاد شده است.

ادامه ...



تبلیغات آنلاین چیست و چگونه انجام می شود

تبلیغات آنلاین چیست و چگونه انجام می شود
تاریخ : ١۴٠١/١٠/١۶ ٣:٢۴:٧
تبلیغات آنلاین به استفاده از وب سایت ها و دیگر مکان های آنلاین به عنوان یک رسانه تبلیغاتی اشاره دارد. به عبارت دیگر ، تبلیغات در اینترنت. در تبلیغات آنلاین ، پیام های تبلیغاتی روی صفحه لپ تاپ های آنلاین ، رایانه های رومیزی ، تلویزیون های هوشمند و تلفن های هوشمند ظاهر می شود. این نوع تبلیغات از زمان ظهور اینترنت رواج پیدا کرده است. تبلیغات آنلاین هر نوع پیام بازاریابی است که با کمک اینترنت در مرورگر وب ، موتور جستجو ، رسانه های اجتماعی ، دستگاه های تلفن همراه و حتی ایمیل نشان داده می شود. کسب و کارهای مختلف به دلایل متعددی از تبلیغات آنلاین استفاده می کنند که می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

    نسبتاً ارزان است
    تبلیغات خود را می توانید به مخاطبان بسیاری ارسال کنید
    می توان از آن برای بررسی دلایل موفقیت (یا شکست) استفاده کرد
    می توان آن را برای مخاطبان هدف شخصی کر
ادامه ...



تبلیغات در گوگل

تاریخ : ١۴٠٠/۶/١٠ ١٠:۵٧:٢٢

تبلیغات در گوگل چیست؟

تبلیغات گوگل ادوردز چیست ؟ تبلیغات کلیکی گوگل چیست ؟ آیا تبلیغات در گوگل می‌توانند باعث افزایش سود یک کسب‌وکار شوند؟ این‌ها سوالاتی است که ممکن است در هر زمان برای هر صاحب کسب و کاری ایجاد شود.

تبلیغ در گوگل یا گوگل ادز (Google Ads) دریچه‌ای است که دنیای دیجیتال مارکتینگ به روی کسب‌وکارها باز کرده است تا بتوانند محصولات و خدمات خود را معرفی کنند و سود خود را افزایش دهند. گوگل ادز می‌تواند باعث افزایش ترافیک سایت شود و افراد بیشتری را به سایت شما هدایت کند

ادامه ...



گفتگو در مورد طراحی سایت