
مشاوره فناوری اطلاعات
از بهترین مشاوران کسب و کار های دیجیتالی در شهر تبریز شرکت برنامه نویسان دانش برتر سهند میباشند.
ما خدمات ویژه ای را به کسب و کارهای کوچک و بزرگ ارائه میدهد تا مزیت رقابتی و سود آنها را به حداکثر برساند. یکی از موفق ترین خدمات مشاور بازاریابی در شهر تبریز ، راه اندازی واحد فروش و بازاریابی ئیجیتال از مرحله ایده تا محصول نهایی است. شرکت ما یکی از موفق ترین گروههای مشاور طراحی و توسعه کسب و کارها در شهر تبریز است که با صنایع و سازمانهای متعددی همکاری داشته است.
مشاور کسب و کار اینترنتی تبریز
مشاوران کسب و کار که به عنوان مشاوران تجاری نیز شناخته میشوند ، مسئول برنامه ریزی و اجرای استراتژیهای تجاری برای بهبود کارایی در مدیریت عملیاتی و مالی مشاغل هستند. آنها بودجه را تهیه میکنند ، در مورد پروژهها و بازاریابی مشاوره میدهند و تجزیه و تحلیل ریسک را انجام میدهند. ممکن است در مشاغل یا به عنوان مشاور تجاری مستقل کار کنند.
مشاور کسب و کار کیست؟مشاور کسب و کار کسی است که میتواند به شما در حل مشکلات تجاری کمک کند یا شکافی در دانش و مهارت شما ایجاد کند.
ضرورت مشاور کسب و کار
ما همیشه برای موفقیت در کسب و کار خود به دنبال یک مشاور تجاری نوآور هستیم تا کارآیی را در کل فعالیتهای تجاری خود ساده کند. از طرفی به عنوان یک مشاور تجاری ، وظایف شما شامل افزایش بهره وری و سودآوری ، بهبود استراتژی بازاریابی ما و انجام تجزیه و تحلیل ریسک خواهد بود.
وظایف مشاور کسب و کار
برای موفقیت در این نقش ، باید سابقه استثنایی در ارزیابی فرآیندهای تجاری و مالی و فنی داشته باشید. مشاوران
درجه یک تجارت الکترونیک در زمینه بهبود استراتژیهای تجاری و بهره وری متخصص هستند.
وظایف مشاور کسب و کار شامل:
تجزیه و تحلیل رقبا و براورد بودجه.
بهبود فرآیندها با توصیه تغییرات عملیاتی و فنی.
ارزیابی و بهبود استراتژیهای فروش ، بازاریابی و برند تجاری.
تهیه گزارشات پروژه و بهره وری و اطمینان از انطباق با الزامات کیفیت و ایمنی.
شناسایی فرصتهای توسعه و گسترش تجارت دیجیتال.
توسعه و نگهداری کانالهای ارتباطی داخلی و خارجی.
تجزیه و تحلیل و مشاوره در مورد تکنولوژی های روز دنیا.
انجام تجزیه و تحلیل ریسک برای کاهش و مدیریت ریسکها در فناوری ها.
تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده و رقبا.
الزامات مشاور کسب و کار
کارشناسی ارشد فنی ، مدیریت استراتژیک یا موارد مشابه.
تجربه قبلی کار به عنوان مشاور فنی.
دانش پیشرفته عملیات تجاری و برنامه ریزی استراتژیک.
مهارت در تجزیه و تحلیل سیستم و تهیه گزارشهای.
دانش گسترده در مورد استراتژیهای دیجیتال مارکتینگ.
تجربه در مدیریت پروژه و اجرای بهترین روشهای فنی.
امکان مشاوره در زمینه قراردادهای خرید سیستم ، زیرساخت و تامین کننده.
توانایی استثنایی در شناسایی فرصتهای رقابتی و کاهش ریسک ها.
صلاحیت سیستمهای مدیریت نرم افزاری.
مهارتهای تیمی و استثنایی در جهت برقراری ارتباط موثر فرآیندها و رویههای جدید تجاری.
مشاور کسب و کار در تبریز
یک مشاور کسب و کار چه کاری انجام میدهد؟
مشاوران کسب و کار برای کمک به راه اندازی مشاغل جدید و رشد مشاغل مستقر مشاوره و پشتیبانی میکنند. شما در زمینههای مختلف تجاری از امور مالی تا برنامههای تجاری مشاوره خواهید داد. شما باید مهارتهای تحلیلی خوب و ارتباطات عالی برای این نقش داشته باشید.
مشاور کسب و کار در تبریز
مشاور کسب و کار چگونه میتوانند به شما کمک کنند؟
این که آیا شما قرارداد میبندید، یا یک کسب و کار را به عنوان یک تاجر انحصاری ، مشارکت یا شرکت اداره میکنید، کار با یک مشاور تجاری راهی مطمئن برای کسب نتیجه است. تخصص عینی آنها به شما کمک میکند عملکرد خود یا کسب و کار خود را درک کنید ، در کجا کوتاه میآیید و چگونه میتوانید پیشرفت کنید.
انواع مشاور کسب و کار
انواع مختلفی از مشاوران در همه زمینههای تجاری وجود دارد. برخی از مشاوران متخصصان عمومیهستند و طیف وسیعی از دانش و تخصص را دارند. برخی دیگر در یک زمینه خاص متخصص هستند ، به عنوان مثال استادان بازاریابی یا مربیان رهبری.
شما میتوانید ترتیباتی غیررسمیداشته باشید ، مثلاً با همسایه کارآفرین خود یا بهترین دوست باهوش خود در زمینه فناوری مشاوره کنید یا به شکل رسمیشخصی را در زمینههای تخصصی ، مثلاً حسابدار یا مشاور فناوری اطلاعات استخدام کنید.
چه موقع به مشاور کسب و کار نیاز داریم؟
بسیاری از تجار ، پیمانکاران و صاحبان مشاغل منحصر به فرد در دورههای تغییر یا در مواقعی که با چالشهایی روبرو هستند با یک مشاور تجاری مشورت میکنند.
در این موارد به مشاور مراجعه کنید:
اهداف خاصی داشته باشید که نمیتوانید آنها را برآورده کنید.
با مسئله ای سر و کار دارید که نمیدانید چگونه حل کنید.
نیاز به پشتیبانی تخصصی دارید.
چگونه برای جلسه مشاوره آماده شویم؟
قبل از اینکه به یک مشاور حرفه ای کسب و کار مراجعه کنید ، در مورد آنچه از این رابطه میخواهید روشن شوید.
ایده خوبی است که مختصری را ارائه دهیم که به شرح زیر است:
چگونه خدمات مشاوره کسب و کار در تبریز بگیرم؟
برای استفاده از مشاور دیجیتال مارکتینگ یا مشاوره فناوری اطلاعات در تبریز کافی است تا با یکی از کارکنان واحد خدمات مشتریان ما تماس بگیرید و مشکلات خود را بیان کنید یا برای استفاده از خدمات مشاور بازاریابی و برند سازی در تبریز کافی است از طریق یکی از کانالهای ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید:
مشاور کسب و کار در تبریز چه مهارتهایی باید داشته باشد؟
ما به عنوان ارائه دهنده خدمات مشاور بازاریابی در تبریز برای شما به عنوان یک تیم متخصص عمل میکنیم و یک سرویس کامل و پکیج کامل از خدمات دیجیتال مارکتینگ و فناوری اطلاعات در شهر تبریز ارائه میدهیم. این خدمات شامل:
طراحی هویت برند
طراحی منشور برند
طراحی لوگو
انتخاب نام
انتخاب شعار تبلیغاتی
طراحی بیزینس پلن
طراحی بیزینس کنوس
طراحی وب سایت
طراحی اپلیکیشن
طراحی برنامه سفر مشتری
طراحی سیستم فروش
مدیریت ارتباطات با مشتری (CRM)
رسیدگی به شکایات مشتریان
استخدام نیروی انسانی
طراحی سیستم مالی و حسابداری
طراحی نظام منابع انسانی و فرمهای مورد نیاز
آموزش پرسنل
آموزش تخصصی بازاریابی و فروشندگی
آسیب شناسی کسب وکار
طراحی گیمیفیکیشن
مشاور گیمیفیکیشن
طراحی کمپین فروش
خدمات دیجیتال مارکتینگ
خدمات اینستاگرام
تولید محتوای تخصصی
تیزر تبلیغاتی
مونشن گرافیک
عکاسی صنعت
| نـــــام ســـــــرویـــــس : | مشاوره طراحی سایت | مشاوره بهینه سازی وب سایت | مشاوره هوش مصنوعی | مشاوره تخصصی آی تی |
بر اساس ساعت | 2،000،000 تومان | 2،000،000 تومان | 3،800،000 تومان | 3،000،000 تومان | |
مشاوره پروزه - کوچک | 25،000،000 تومان | 40،000،000 تومان | 45،000،000 تومان | 60،000،000 تومان | |
مشاوره پروژه - متوسط | تماس بگیرید | تماس بگیرید | تماس بگیرید | تماس بگیرید | |
مشاوره پروژه - بزرگ | تماس بگیرید | تماس بگیرید | تماس بگیرید | تماس بگیرید | |
سفارش بدهید | تماس بگیرید | تماس بگیرید | تماس بگیرید | تماس بگیرید |
آنچه باید از مشاوره دیجیتال مارکتینگ بدانید
در این سال های اخیر که پدیده ی اینترنت به طور چشم گیری توانسته است به شیوه ها و آورد های متنوعی وارد زندگی روزمره ی ایرانیان بشود، رویکرد استفاده از آن نیز به طور محسوسی در حال تغییر می باشد. این که در نگاه امروز اکثر مردم ایران دیگر اینترنت یک پدیده ی جدید و غریب و ناآشنا نمی باشد و به صرف تفریح و وقت پر کنی به آن نگاه نمی شود، خود می تواند از دلایل تغییر رویکرد ها به این پدیده ی عصر جدید در نزد کاربران ایرانی باشد. دیگر اکثر مردم ایران به این نتیجه رسیده اند که می توانند از طریق اینترنت به تبادل امور اقتصادی خود بپردازند و حتی در این فضا به خرید محصولی و یا خدماتی اقدام کنند. این استقبال روز افزون از گرایش به انجام امور اقتصادی در فضای اینترنت در نزد کاربران ایرانی، باعث شده تا دیجیتال مارکتینگ به یک پدیده با چشم انداز عالی در فضای مجازی داخل ایران تبدیل بشود. ماجرایی که خیلی ها را ترغیب به حضور در آن می کند. اما خیلی از همین افراد ترغیب شده چندان نگرش صحیحی از دیجیتال مارکتینگ و نوع فعالیت در آن ندارند. مسئله ای که می تواند با یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ به خوبی و به طور صحیح انجام پذیرد.
ورود به هر عرصه ای نیازمند کسب آگاهی های لازم دارد و از طرفی ادامه ی فعالیت در آن عرصه ملزم به کسب تجارب جدید، توانایی های مضاعف و دانش به روز تری می باشد. همه ی این نکات ریز و درشت در مسیر دیجیتال مارکتینگ می توانند نیاز به کسب یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ را توجیه نمایند و اما در مشاوره دیجیتال مارکتینگ چه چیزی در جریان خواهد بود؟ این مشاوره به چه موضوعاتی می پردازد؟ رویکرد مشاوره در این ماجرا چه چیزی خواهد بود؟ اصولاً چه کسانی به مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند؟ پاسخ این سوالات و سوالاتی مشابه را می توانید به خوبی در ادامه ی مقاله داشته باشید. پس با ما همراه باشید تا با زیر و بم یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ آشنا بشوید.
وظایف مشاوره دیجیتال مارکتینگ در بهبود روند کاری یک سایت
اولین نکته در اصول مشاوره دیجیتال مارکتینگ آن است که فرد مشاوره دهنده علاوه بر آنکه بایستی بر تمام شرایط حاکم بر فضای دیجیتال مارکتینگ مسلط بوده و بتواند با توجه به تسلط خود شرایط ایده آلی را به جهت بهبود عملکرد ارائه دهد، می بایست این فرآیند را همراه با کمترین هزینه در کمترین زمان ممکن اجرایی کند. یک مشاور باید درک درستی بر کلیه ی فضا های کاری در اینترنت به جهت یک دیجیتال مارکتینگ داشته باشد. فضا هایی مانند: سئو نویسی، تحلیل موتور های جستجو، بازاریابی در فضای شبکه های اجتماعی، بازاریابی با کمک ابزار های ارتباطی اینترنتی مانند ایمیل و حتی تسلط بر فضای بازاریابی های خارج از فضای اینترنت اما درگیر با آن مثلا بازاریابی با تلفن همراه یا بازاریابی های بنری و تبلیغات محیطی و… از جمله ی این موارد می توانند باشند. اما آنچه می بایست در فضای مشاوره دیجیتال مارکتینگ بدانید می تواند شامل موارد ذیل باشد :
شناخت کامل به جامعه ی هدف : وقتی قرار است که تحت مشاوره دیجیتال مارکتینگ قرار بگیرید، مشاور در اولین قدم سعی در درک کاملی از نوع فعالیت شما خواهد داشت تا به کمک این اطلاعات بتواند به جامعه ی هدف سایت مورد مشاوره دسترسی پیدا کند. اینکه بدانید قرار است برای چه کسانی محصول و یا خدمات خود را تبلیغ کنید؟ این افراد در چه سنینی قرار دارند؟ عموماً دارای چه جنسیتی هستند؟ احتمالا چه سلیقه ای خواهند داشت؟ و تحلیل های بسیار دیگر بر رفتار های جامعه ی هدف
ایجاد یک شرایط مشابه در مقیاس های کوچک تر: در مشاوره دیجیتال مارکتینگ قبل از آن که با صرف هزینه های بالا یک سبک تبلیغی را در سطح کلی جامعه پخش کنیم، سعی خواهد شد که بتوان در مقیاس های به مراتب کوچک تر با صرف هزینه های بسیار کمتر، آن چیزی که در تئوری درست به نظر می رسد در مقام عمل مورد آزمایش قرار داد تا قبل از صرف هزینه های بالای تبلیغات گسترده، متوجه ی نقاط ضعف شیوه ی انتخابی بشویم. آنالیز و تحلیل این آزمایشات با مقیاس های کوچک تر به خوبی می تواند مسیر روان تر و مطمئن تری را برای ورود به ابعاد های بزرگ اجتماعی ایجاد نماید.
ایجاد یک استراتژی : مشاوره دیجیتال مارکتینگ در واقع یک مشاوره به جهت کسب استراتژی می باشد. فرض کنید که فردی می خواهد یک محصول جدید را در جامعه ی هدفی خاص و یا عام به فروش برساند. کسب یک استراتژی کارآمد می تواند در نحوه ی فروش آن محصول بسیار تاثیر گذار باشد. اینکه چه نوع تبلیغی صورت گیرد؟ چه شعاری انتخاب شود؟ تبلیغات محیطی با چه تناسبی از تبلیغات رسانه ای و اینترنتی مورد استفاده قرار گیرد؟ چه طور و تحت چه مراحلی مسیر برند سازی صورت گیرد؟ و در نهایت چه طور بتوان آن کالای مورد نظر را به خوبی در ذهن مخاطب آشنا نمود؟ این ها و هزاران فاکتور دیگر، می شود همان استراتژی مورد نظر.
در یک رویکرد کلی وقتی از یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ صحبت می کنیم، در واقع به ایجاد یک شرایط بالانس شده در میان کلیه ی ابزار های دیجیتالی، منابع موجود، امکانات ممکن و زمان اشاره خواهیم کرد. یک مشاوره ی خوب در یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ با اهمیت کافی به فاکتور زمان می تواند به طوری صحیح با ایجاد یک تعادل مناسب و درک درست فضا های مختلف تبلیغی به نحوی کالایی را در سطح جامعه ی هدف بشناساند که آن کالا به شکل ماهرانه در عمق ذهن مخاطب نقش بسته باشد.
این خیلی مهم است که مثلا وقتی راجع به یک برند خاصی در یک محصول خاص تبلیغ می کنیم، هر فردی که به نوعی آن محصول را می بیند و یا قصد خرید آن را دارد، به شکل نا خودآگاه برند مورد نظر ما در ذهنش نقش ببندد. مشاوره دیجیتال مارکتینگ رسیدن به این هدف بزرگ را در جامعه ی بزرگ اینترنت در کنار رسانه های ارتباط جمعی و حتی محیطی، برگ برنده ی آن محصول می داند. انتخاب یک شعار تاثیرگذار ساده و جذاب و حتی می تواند یک آهنگ خاص، رنگی خاص، شعری کوتاه و خاص و یا نمادی که برای محصول انتخاب می شود، باشد. همه و همه از جمله مصادیق در مشاوره دیجیتال مارکتینگ بوده و از اهمیت بالایی برخوردار هستند.
مشاوره بهینه سازی وب سایت، برگ برنده در دیجیتال مارکتینگ
اگر می خواهید در فضای اینترنت، دیجیتال مارکتینگ داشته باشید، پس باید بتوانید در این فضا برای خود سایتی ایجاد نمایید. سایتی که قرار است در آن به تبلیغ و ارائه، در کنار فروش محصول و یا خدمات خود اقدام نمایید. اما موفقیت این سایت که همان موفقیت دیجیتال مارکتینگ شما خواهد بود، اصلی ترین فاکتور در فعالیت شما خواهد شد. سایتی که خوب دیده می شود، رتبه های بالا در گوگل و الکسا را در اختیار دارد و به خوبی به عنوان یک مرجع مورد پسند قرار گرفته است، در ادامه می تواند به خوبی یک محصول را به فروش برساند.
یک سایت خوب، یک سایت بهینه شده می باشد. مشاوره بهینه سازی وب سایت در واقع فرآیندی است که با تکیه بر دانش فرد مشاور و با در نظر گرفتن توانمندی های عملیاتی موجود، رتبه ی گوگل سایت را بهبود بخشیده و با بهبود در رتبه، موجبات افزایش بازدید آن را فراهم خواهد نمود. مشاوره بهینه سازی وب سایت در واقع یک فرآیند در امتداد مشاوره دیجیتال مارکتینگ خواهد بود. سایت در اصل قسمتی از مجموعه های بزرگ و موازی فضا های دیجیتال مارکتینگ می باشد. قسمت مهمی که از طریق یک مشاوره بهینه سازی وب سایت به خوبی می تواند تاثیرات عمیق خود را بر فضای کاری دیجیتال مارکتینگ بگذارد.
اهمیت ویژه به داشتن یک سایت خوب و کارآمد در عین حال حرفه ای در مسیر فعالیت های کسب و کار های مبتنی بر وب برای هر فعالی در این حیطه اثبات شده است. این اهمیت تا جایی است که حتی بسیاری از افراد صاحب کسب و کار، اما خارج از فضای مجازی نیز علاقه به داشتن یک سایت حرفه ای را همواره در نگاه آینده نگر خود دارند. این حجم از تقاضا در داشتن یک سایت حرفه ای در کنار خلق روزآمد شیوه های نوین تبلیغی باعث شده است تا فضای کاری مشاوره دیجیتال مارکتینگ همواره یک فضای متنوع، دشوار، حرفه ای و آگاهانه باشد.
تسلط بر کلیه ی فضا های موجود در اینترنت که ابزاری است دائما در حال تغییر و تحول و نوآوری از طرفی و آشنایی کامل با روند یک فرایند برند سازی و اصول کلی تبلیغ از جمله الزامات همیشگی یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ خواهد بود. از این رو در کسب مشاوره دیجیتال مارکتینگ، زمان و سرمایه و حرفه ی خود را در اختیار مشاوری بگذارید که از توانمندی های آن کاملا آگاه هستید تا از مشاوره هایی که کسب می کنید به بهترین حالت ممکن نتیجه های مطلوب را بدست آورید
در زندگی امروزی، به کارگیری آی تی (فناوری اطلاعات)، جزو اساسی ترین و گسترده ترین علومی است که برای افزایش بهروری ویا سود دهی در هر کسب و کاری مورد استفاده قرار می گیرد؛ لذا بهره گیری از مشاوران آی تی در این مورد می تواند در جهت ارتقاء توانمندی ها و افزایش سطح خدمات هر سازمانی یا ارگان دولتی و غیر دولتی مفید و مؤثر باشد.
مشاوره آی تی
انتخاب نمودن متخصص ای تی یاو مشاوره آی تی، یعنی انتخاب یک کارشناس خبره برای واحد فناوری اطلاعات که لازم است تجربه کاری در علوم کامپیوتر، آی تی و شبکه را دارا باشد. با افزایش چشمگیر فناوری اطلاعات در حوزه های مختلف، امروزه شاهد رشد این دانش و بکارگیری آن در تمامی برنامه ریزی ها، اهداف کاری،عملکردها و پیاده سازی آن در زوایای مختلف هر کسب و کار هستیم و خواهیم بود . که هم به صورت مستمر و پیوسته و هم به صورت تخصصی در کلیه سازمان های دولتی و خصوصی به کار گرفته می شود. آی تی و مشاوره آی تی که به منظور دستیابی به بهترین جایگاه ها و سطح سازمانها برای رشد سیستماتیکی و فنی کار در کنار رویه ها و کارکرد های اداری مورد استفاده قرار می گیرد؛ سالانه بودجه های قابل توجهی را صرف تأمین انواع نرم افزارها، تجهیزات شبکه ای، سخت افزاری، خطوط ارتباطی، تولید داده و محتوی، تولید اطلاعات، آموزش حرفه ای کارکنان، و غیره می کنند ؛ اما با این وجود، رشد بسیار اندک و نامحسوسی را در این زمینه خواهند داشت، به طوری که نمونه های موفق این سازمان ها در سطح کشور اندک و حتی انگشت شمار می باشند. هر سازمانی برای بهره وری و رشد خود می بایست زیر ساخت ها، اتوماسیون اداری، کارکنان حرفه ای و دیگر امکانات و تکنولوژی های بروز را در اختیار داشته باشد و از تجربیات یک کارشناس و مشاوره آی تی با تجربه کاری در حوزه مربوطه به منظور بهره مندی از فرصت های بدست آمده و کاهش ریسک و تهدیدات که هر لحظه حیات سازمان را به خطر می رساند، استفاده نماید.
نیازهای حوزه آی تی
نیازهای حوزه آی تی در هر سازمانی در بخش های مختلفی وجود دارند که همواره جزو دغدغه ها و مشکلات اساسی مدیران و سازمان ها بوده و بهترین راهکار برای رفع این مشکل، استفاده از یک کارشناس آی تی و دانش وی در این زمینه می باشد. قطعی مکرر خطوط اینترنت، مشکلات شبکه داخلی شرکت یا سازمان، مشکلات کار با نرم افزارهای مختلف، عدم دانش کارکنان در حوزه آی تی و خدمات سخت افزاری یا نرم افزاری، نبود سرویس های اشتراکی، عدم استفاده از خدمات مناسب پشتیبان، نبود زیرساخت های مناسب در حوزه آی تی، نبود سایر امکانات تجهیزاتی و غیره از جمله نیازهای عمده در حوزه آی تی است که با برطرف نمودن آنها، علاوه بر رشد سازمانی و همچنین رشد دانش در حوزه آی تی برای کلیه کارکنان می توان به افزایش سود آوری کسب و کار ، نوآوری و بهره وری در سطوح بالا دست یافت. مشاوره آی تی ضمن راهنمای تخصصی در حوزه کاری خود می تواند برای رفع نیازهای حوزه آی تی در هر نوع کسب و کار یا هر سازمانی با فراهم سازی آموزش هایی تخصصی و مورد نیاز نقش بسزایی ایفا نماید. از جمله این آموزش ها، آموزش های هفت گانه نظیر،Word ،Excel،Power Point ، Outlook و غیره می باشد.
خدمات مشاوره آی تی
بکارگیری خدمات مشاوره آی تی می تواند برای هر جامعه ای ضمن ایجاد تغییرات اساسی در رویه های یک سازمان زمینه توسعه و رشد یک جامعه را نیز تضمین نماید. در قدم اول طراحی یک سازمان تا پیاده سازی آن نیاز به آی تی و مشاور به منظور ساماندهی به بخش های مختلف و راه اندازی هر یک از زیرساخت ها لازم و ضروری است. در ادامه می توان به برخی از خدمات مشاوره آی تی می به قرار زیر اشاره نمود:
- تهیه تجهیزات سخت افزاری مناسب.
- ایجاد شبکه ها داخلی و جهانی و پشتیبانی آن.
- بکارگیری نرم افزارهای بروز و تخصصی.
- طراحی وب سایت اینترنتی برای گسترش حوزه کسب و کار.
- آموزش دانش کامپیوتر و آی تی به کارکنان.
- استفاده از خدمات برخط، تلگرام، وب سایت و غیره.
- استفاده از آتی تی به منظور کسب درآمد بیشتر در سازمان ها.
- استفاده از سرویس های اشتراکی برخط.
- بکارگیری سیستم ها و اتوماسیون های اداری مقرون به صرفه از جهت وقت و هزینه درطول
- فرایند کاری سازمان ها.
- استفاده از سیستم عامل ویندوز و شبکه های داخلی مرتبط در سازمان ها.
- و...
وظایف مشاوران برتر آی تی
همواره برای داشتن سازمانی چابک و توانمند، توجه به نقش و وظایف مشاوران آی تی، بسیار مهم و قابل تامل است ؛ لذا در راستای بهبود و افزایش مهارت یک سازمان، چه در بخش نیروی انسانی و چه در بخش تجهیزاتی باید آن را مد نظر قرار داد. پر واضح است که مشاوره آی تی باید جزو مشاوران برتر آی تی باشد که بتواند به عنوان یک متخصص بی طرف، با اطلاع و تجربه کاری، هم مدیریت کامل و هم علم کافی را بر حوزه ی کاری خود داشته باشد و در همه مراحل شکل گیری یک سازمان نظیر، طراحی، نظارت، تصمیم گیری، انتخاب، ارائه راهکار، پیاده سازی و غیره حاضر و ناظر باشد.
آنچه در این بحث حائز اهمیت است ؛ توانمند نمودن نیروی انسانی به خصوص واحد های مشاوره آی تی در یک سازمان می باشد که همواره به صورت مستقیم و غیر مستقیم با تغییرات محیطی و رشد قابل توجه دانش آی تی روبرو هستند. مسلماً واحد های فناوری اطلاعات، مهندسین کامپیوتر، پشتیبان شبکه ای و یا دیگر سرویس های واحدآی تی در هر سازمانی، نیازمند افزایش دانش خود همراستا با افزایش دانش و توانمند سازی سازمان و همچنین ارتباط تنگاتنگ این واحد ها با هم هستند، تا براحتی و با حداقل زمان، ارزیابی واحد های مختلف و یا سنجش میزان مهارت و تخصص پرسنل و سرپرست های آنها، توسط مدیر عامل سازمان به خوبی مشهود و قابل استناد باشد.
یک کارشناس آی تی، پس از تایید مدیریت فناوری اطلاعات و همچنین صدور ابلاغیه مورد تایید از طرف معاونت پشتیبانی دانشگاه می تواند مجوز کار در حوزه آی تی و مشاوره آی تی را داشته باشد. اهم وظایف مشاور آی تی می تواند شامل هشت حوزه زیر باشد که عبارتند از:
شرح وظایف مشاوره آی تی در حوزه برنامه های عمومی ، اعلام نیاز به آموزش در حوزه های مختلف به مدیریت، حضور همیشگی و منظم در جلسات و برنامه های کارآموزی، بازدیدهای مکرر از سایت های خبری و وب سایتهای دیگر، بروز نمودن اطلاعات آی تی در حوزه مربوطه و غیره.
شرح وظایف مشاوره آی تی در حوزه سخت افزاری ، نظارت بر خرید تجهیزات کامپیوتری، کنترل کیفی تجهیزات خریداری شده و سخت افزار ها و تطابق آن با فاکتور های خرید، تعمیرات سخت افزاری اعم از نصب سیستم عامل و سخت افزارها، تشخیص مشکلات سخت افزاری و غیره.
شرح وظایف مشاوره آی تی در حوزه نرم افزاری ، انجام مشاوره در ارتباط با مکانیزه نمودن فرایند ها، آموزش نرم افزارهای بروز به کارکنان،کمک در تهیه RFR، آگاهی از کار کردن با نرم افزارهای نظیر حضور و غیاب و غیره.
شرح وظایف مشاوره آی تی در حوزه وب سایت ، آگاهی از نرم افزارICARUS و دیگر آدرس های وب سایت مرکز، بررسی و ارزیابی وب سایت های دیگر و رفع مشکلات و کیفیت آنها، بروز نمودن کلیه اخبار و و دیگر اطلاعات وب سایت، و غیره.
شرح وظایف مشاوره آی تی در حوزه اتوماسیون اداری ، آشنایی با نرم افزارهای اتوماسیون ادرای و نحوه کارآنها، آموزش نرم افزارهای اداری به کارکنان و غیره.
شرح وظایف مشاوره آی تی در حوزه اینترنت ، شناسایی خطاهای سیستم هنگام اتصال به اینترنت، آشنایی با اتصالات Dial-up و VPN ، راهنمایی کاربران اینترنتی برای اتصال و گرفتن اشتراک اینترنتی ADSl و غیره.
شرح وظایف مشاوره آی تی در حوزه مخابرات ، آشنایی با نرم افزار های تلفن و ارتباط کامپیوتر با تلفن، آشنایی با کلید های مرکز تلفن voip ، نظارت بر عملکرد تلفن voip و غیره.
شرح وظایف مشاوره آی تی در حوزه شبکه، گاهی از کاربرد و کاربرد تجهیزات Active ، آگاهی نحوه ارتباط مرکز با دیگر واحد ها از طریق شبکه داخلی یا خارجی، توجه به نگهداری و پشتیبانی از نقطه آغاز و انتهای شبکه، رفع عیوب شبکه ای و غیره.
شرح وظایف مشاوره آی تی در حوزه HIS ، تهیه و نظارت بر گزارش کارهای فصلی HIS، نظارت بر نحوه آموزش های ارائه شده شرکت یا سازمان، گزارش اشکالات و ارائه آن به مدیریت و غیره.
در پایان می توان اذعان کرد، حوزه های کاری مشاوران آی تی و بهره مندی از دانش آنها در زمینه های مختلف می تواند نقش مهمی در برطرف سازی نیازهای گوناگون یک سازمان داشته باشد؛ به طور مثال، بهره گیری از مشاوره آی تی برای افرادی که به دنبال راه اندازی کسب و کاری نوپا می باشند، برای ارتقاء کسب و کارهای حرفه ای با ایجاد وب سایت اینترنتی، برای سازمان هایی که به دنبال برنامه ریزی های اصولی و برخط می باشند، برای شرکت هایی که قصد بهینه سازی وب سایت خود توسط موتورهای جستجو می باشند، برای بالا بردن کارایی وب سایت های مختلف، طراحی و پیاده سازی وب سایت های فروش با درگاه های تجاری و غیره اشاره نمود.
در راستای خذمات مشاوره برای کسب و کارها ما در مجموعه دانش برتر سهند می توانیم از خدمات گسترده خود در بحث ای تی نیز این نوع کسب و کارها را پوشش دهیم
ما به کسب و کارهای متوسط کمک میکنیم
- بصورت حرفه ای وب سایت خود را برای موتورهای جستجوگر بهینه کنند. (SEO)
- از وب سایت و شبکه های اجتماعی شان کسب درآمد داشته باشند. (Digital Marketing)
- ترافیک داده باعث افت سرعت و عملکرد شبکه داخلی سازمانی نشود.
- با استفاده از ویندوز سرور از تجهیزات شبکه داخلی خود بصورت حرفه ای تری و بهینه تر استفاده نمایند.
- با استفاده از سیستم اتوماسیون اداری در هزینه ها و زمان صرفه جویی نمایند.
- کامپیوتر های مستقر در مناطق دیگر خود را به دفتر مرکزی وصل نمایند.Remote
- از امکانات پیشرفته ای که نرم افزارهای Microsoft Office ارائه میدهند استفاده مناسب نمایند.
- به کسب و کارهای نوپا کمک میکنیم تا رتبه وب سایت اینترنتی شان در نتایج جستجو گوگل را در صفحات اول بیاورند. (سئو)
- جهت انتقال فایل های خود بین کامپیوترها داخل سازمان دیگر از فلش استفاده ننمایند.
- همه کاربران از یک دستگاه پرینتر برای عملیات پرینت، اسکن، کپی و فکس و... استفاده نمایند.
- حجم فایل های اسکن شده را جهت ارسال به سامانه های دولتی وغیر دولتی ارگانی کاهش دهند.
- از نرم افزارهای Microsoft Office بصورت پیشرفته تری استفاده نمایند.
- اطلاعات مورد نیاز خود را راحت تر در اینترنت پیدا کنند.
- کسب و کارهای نوپا کمک میکنیم تا وب سایت متاسب و ایده عالی برای کسب و کار خود داشته باشند.
- تجهیزات سخت افزاری مناسب تهیه نمایند.
- از نرم افزارهای کاربردی، اداری و مالی مناسب استفاده نمایند.
- به شبکه جهانی (اینترنت) متصل شوند و از آن بهره بگیرند.
- با امکاناتی که نرم افزارهای Microsoft Office ارائه میدهد آشنا شوند و از آن استفاده نمایند
فرصت را از دست ندهید ! با ما تماس بگیرید
یکی از اهداف اصلی ما توسعه آی تی و مشاوره صادقانه و بی ریا می باشد
ما با مشاوره به کسب و کارهای نو، کوچک و متوسط و استارت اپی کمک می کنیم تا ازمتابع مالی خود که چه سرور ها و تجهیزات شبکه و کامپیوتری و سخت افزاری یا نرم افزاری خود بصورت بهینه و اثربخش در راستای فرآیندهای کاری شان استفاده نمایند (خدمات آی تی).
ما متفعد هستیم دانش و مهارت های آی تی تخصصی فناوری اطلاعات، می تواند به کسب و کارها جدید و کسب و کارهای سنتی در جهت افزایش بهره وری و سودآوری کمک فروانی کند. لذا در کنار انجام پروژه و مشاوره فناوری اطلاعات، در بحث آموزش در حوزه های IT (آموزش آی تی) نیز به ارائه خدمات آی تی می پردازیم.
ما در راستای خدمات مشاوره ای تی و مشاوره تخصصی شبکه و مشاوره راه اندازی دیتاسنتر در تبریز فعالیت می کنیم برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید
مشاوره نصب و کانفیگ ویندوز سرور
- اکتیو دایرکتوری – Active Directory
- سرویس به اشتراک گذاری فایل – File Sharing
- DHCP
- ...
مشاوره نصب و کانفیگ تجهیزات سیسکو
- سوییچینگ (Vlan – Ether Channel)
- روتینگ (Static – Dynamic)
- NAT – Static NAT
- DHCP
- ...
مشاوره نصب و راه اندازی انواع سرورهای Dell
- RAID بندی هارد دیسک ها
- نصب سیستم عامل
- ...
مشاوره نصب و راه اندازی انواع سرورهای HP
- RAID بندی هارد دیسک ها
- نصب سیستم عامل
- ...
مشاوره نصب و کانفیگ تجهیزات میکروتیک
- روتینگ (Static – Dynamic)
- NAT – Destination NAT
- DHCP
- برقراری ارتباط رادویی بین آنتن ها
- ...
مشاوره نصب و راه اندازی سرورهای مجازی با Vmware
- نصب ESXi
- نصب vSphere
- نصب vCenter
- ساختن انواع ماشین های مجازی
مشاوره نصب و راه اندازی انواع NAS
- برندهای کیو نپ (QNAP) – سینولوژی (Synology)
- ساختن کاربری های مورد نیاز یا اتصال به اکتیو دایرکتوری
- ساختن پوشه های share
- تنظیم دسترسی و یا عدم دسترسی به فایل های
- ...
مشاوره نصب و کانفیگ انواع مودم و Access Point
- مودم های دی-لینک (D-Link) ، تی پی-لینک (TP-Link) ، …
- NAT – Port Forwarding – DHCP
- Wifi Connection
- ...
می خواهیم ار همین ابتدا به سراغ اصل مطلب بریم استخدام تمام وقت یک کارشناس آی تی برای همه استارت آپ ها و پروژه های کوچک ومتوسط حتی در مواردی پروژه های بزرگ بهترین راه حل و حتی مقرون به صرفه نیست.
بنابراین در راستای خدمت رسانی به کاربران عزیز جهت رفع نیازهای حوزه آی تی (خدمات آی تی) صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط، تخصص و تجربه خود را به بهترین نحو درقالب مشاوره در اختیار مدیران و ارگان های دولتی و غیر دولتی قرار دهیم.
برای اطلاعات بیشتر می توانیدذ با ما در تماس باشید تا در جلسات حضوری بتوانیم مشاوره لازم را در اختیاراتان قرار دهیم
و
همچنین در راستای خدمات مشاوره ای تی در تبریز ما امادگی خودمان را برای
برگذاری انواع سمینارهای و کلاس های آموزشی در راستای افزایش مهارت و دانش
آی تی کارکنان، دوره های آموزشی (آموزش آی تی) اعلام میداریم.