نگهداری سایت در تبریز

تاریخ : ١۴٠٠/٨/١۵ ١٧:٣۴:۴٧
پشتیبانی و نگهداری وب سایت

امروزه با گسترش فناوری مردم به این نتیجه رسیده‌اند که با استفاده از تکنولوژی‌های جدید می‌توان بسیاری از کارها را آسان‌تر و راحت‌تر انجام داد در همین جهت نیاز برای داشتن یک وب‌سایت خوب برای تمامی مشاغل بسیار ضرورت پیدا کرده‌است.

کسب‌وکار شما هرچه که باشد بهتر است یک سایت پویا، بروز و جذاب برای مشتری داشته باشید. شما می‌توانید از طریق این سایت با توجه به نیاز خود محصولات خود را به فروش برسانید یا کسب‌کار خود را معرفی کنید و… .

ادامه ...



Spa چیست

تاریخ : ١۴٠٠/٨/١۴ ١٨:٢٧:۴۵

اپلیکیشن تک صفحه ای چیست

در گذشته مرورگرها به کارایی امروز نبودند و عملکرد جاوااسکریپت نیز بسیار ضعیف بود، بنابراین تمامی صفحات وب سایت از سرور می آمد. به عبارت دیگر، زمانی که شما روی یک لینک کلیک میکردید، درخواست تازه ای به سرور ارسال میشد و مرورگر صفحه تازه را لود میکرد.

البته در آن زمان محصولات نوآوری بودند که متفاوت رفتار میکردند و شیوه های نوینی را مورد آزمایش قرار میدادند.

ادامه ...



آموزش گوگل ادوردز: نحوه ایجاد تبلیغات کلیکی گوگل

تاریخ : ١۴٠٠/٨/١٣ ١٨:٢٣:١٧

تبلیغات کلیکی گوگل، تبلیغات گوگل ادوردز، آموزش adwords ، ایجاد کمپین تبلیغاتی ادوردز،

تبلیغات ppc ، بهینه سازی سایت، سئو سایت، تبلیغات در گوگل، طراحی سایت

آموزش گوگل ادوردز: نحوه ایجاد تبلیغات کلیکی گوگل

این مقاله از مطالب آموزشی بهینه سازی سایت مجموعه وب وان است که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

گوگل اردوردز یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای افزایش میزان فروش و سود یک شرکت با هزینه های کمتر و معقول تر میباشد.

در این مقاله میخواهیم کمی بیشتر با گوگل ادروردز و نحوه کار با آن آشنا شویم. در واقع ادوردز بهترین راه برای افزایش ROI شما میباشد. میپرسید ROI چیست؟

ROI به معنی برگشت سرمایه میباشد یعنی چه مقدار سرمایه و سود با توجه به خرجی که کردید به شما برگشته است. با ادوردز میتوانید 4 برابر خرجی که میکنید برگشت سرمایه داشته باشید.

مطمئناً اسم تبلیغات کلیکی گوگل یا تبلیغات ppc به گوشتان خورده است. میتوانید این تبلیغات را از طریق گوگل ادوردز انجام دهید. این تبلیغات همان تبلیغاتی هستند که بعد از جستجوی عبارتی در گوگل در بالای صفحه نتایج گوگل ظاهر میشوند(در بالای تمامی نتایج ارگانیک همراه با علامت Ad)

ادامه ...



انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب

تاریخ : ١۴٠٠/٨/١٣ ١٧:٣٢:٣٧
معیارهای انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب

امروزه با توجه به نیاز مبرم و اساسی شرکت‌ها و تمامی کسب و کارها به داشتن وب‌سایت، تعداد شرکت‌ها و اشخاص حقیقی ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت بسیار زیاد شده است. این موضوع انتخاب را برای کارفرمایان دشوار کرده است. در این مقاله معیار انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب را بررسی می‌کنیم.

در ادامه اگر ما را همراهی کنید به بررسی این معیارهای مناسب خواهیم پرداخت.

۱. از مجوز طراح سایت خود مطمئن شوید.

مجوز شرکت طراحی سایت

در ابتدا بین اشخاص حقیقی و حقوقی به دنبال شرکت‌هایی باشید که مجوز انجام طراحی وب‌سایت از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و یا شورای عالی انفورماتیک را داشته باشد. برای این امر می‌توانید به لوگوهای نصب شده در سایت شرکت طراح رجوع کنید، تا خیالتان بابت اعتبار شرکت آسوده باشد و به راحتی کار طراحی خود را به آن مجموعه بسپارید. با رعایت این نکته در صورت بروز هر گونه مشکل علاوه بر دسترسی راحت و سریع به شرکت مورد نظر دارید، قابلیت پیگیری قانونی نیز برای شما وجود خواهد داشت

ادامه ...



تفاوت بین فروشگاه اینترنتی و فروشگاه فیزیکی چیست؟

تاریخ : ١۴٠٠/٨/١٣ ١٧:١۶:١٧

فروشگاه اینترنتی نسبت به فروشگاه فیزیکی دارای مزیت هایی می باشد که مفصلا توضیح داده شد. در دنیای امروز فروشگاه اینترنتی لازمه کسب و کار شما می باشد. برای حضور در میدان رقابت اولین قدم طراحی سایت فروشگاهی است.

تفاوت بین فروشگاه اینترنتی و فروشگاه فیزیکی چیست؟

پاسخ به عنوان "تفاوت بین وب سایت فروشگاه آنلاین و یک فروشگاه فیزیکی" بسیار واضح است.

فروشگاه های تجارت الکترونیک در فضای سایبر وجود دارند در حالیکه فروشگاه های فیزیکی به طور جامع در دنیای فیزیکی اداره می شود. آنها هر دو محصولات را به فروش می رسانند و هر دو فروشگاه هستند.

تفاوت

حقیقت این است که مردم فکر می کنند؛ شباهت های زیادی بین یک فروشگاه الکترونیکی و یک فروشگاه فیزیکی وجود دارد.

این دو به لحاظ فیزیکی کاملا یکسان نیستند، اما وقتی که بازدید کننده سایت را تجربه می کند، مشترکات بسیار بیشتری را مشاهده می کند.

اگر به فروشگاه های بزرگ بروید، افرادی را می بینید که بازدید کننده نیستند بلکه جزو پرسنل بوده و وظیفه راهنمایی مشتریان را بر عهده دارند. این افراد در مورد محصولاتی که برای فروش موجود هستند و قفسه محصولات، اطلاعاتی را در اختیار مشتریان قرار می دهند و احتمالا برای این شغل مقدار قابل توجهی پول دریافت می کنند. (هزینه های بیشتر فروشگاه فیزیکی)

این در حالی است که در سایت فروشگاهی شما یک بار اطلاعات محصول را به طور کامل وارد می کنید و دیگر نیازی به نیروی انسانی برای پاسخگویی وجود ندارد.

محصولات را در فروشگاه اینترنتی امکان دسته بندی محصولات به لحاظ: تاریخ مصرف – برگزیده ها – جدیدترین ها وجود دارد. می توانید با توجه به استراتژی فروش خود برای صفحه اول سایت تصمیم گیری کنید که چه محصولاتی نمایش داده شود. در واقع همه چیز به طور استراتژیک برای بهبود تجربیات بازدید کنندگان قرار می گیرد و امیدوارم شانس تبدیل (تبدیل بازدید کننده به مشتری) را بهبود بخشد.


ادامه ...



گفتگو در مورد طراحی اپلیکیشن