پنالتی شدن سایت ها در گوگل

تاریخ : ١٣٩٩/١١/٢٨ ١٨:٣٢:٢١

پنالتی شدن سایت توسط گوگل یک دلیل دارد. آن هم عزم راسخ گوگل برای دادن بهترین تجربه کاربری و دقیق ترین نتایج به کاربرانی است که جستجویی را انجام می دهند.

پنالتی گوگل یک کابوس و اتفاق استرس زاست که هر وبمستر یا سئو کاری به شدت از آن ترس دارد. البته که پنالتی شدن فقط زمانی معنا دارد که یک وبمستر یا سئو کار بداند که از طریق روش های غیر منطقی، غیر اصولی، کلاه سیاه، گول زننده یا از هر راه نادرستی وبسایت خود را در گوگل بالا آورده باشد.


ادامه ...



بازاریابی محتوا چیست و چقدر مفید است

تاریخ : ١٣٩٩/١١/٢۶ ١٩:۴٠:۵٨

بازاریابی محتوا چیست؟

تولید و انتشار مطالب مفید و مرتبط، برای جذب بازار هدف، بازاریابی محتوا نام دارد. استراتژی بازاریابی محتوا آن است که مخاطب با استفاده از مطالب رایگان، اعتماد و علاقه بیشتری به کسب‌وکار شما پیدا کند و در نهایت از شما خرید کند.

بازاریابی محتوا برای تمام کسب‌و‌کارها قابل استفاده است. شما توسط بازاریابی محتوا به مخاطبان نشان می‌دهید متخصص هستید و می‌خواهید به خریداران کمک کنید تا با دانش بیشتر درست تصمیم بگیرند. شما با بازاریابی محتوا به یک مشاور حرفه‌ای تبدیل می‌شوید به دیگران مشاوره می‌دهید تا بهترین خرید ممکن را انجام دهند.

فرض کنیم کارتان فروش گل و گیاه است. شما می‌توانید فیلم‌های کوتاهی درباره نگهداری از گل‌ و گیاه تولید کنید. می‌توانید سوالات رایج دارندگان گلدان در آپارتمان‌ را پاسخ دهید حتی می‌توانید کتابی الکترونیکی درست کنید و انواع گل‌ها و گیاهان آپارتمانی را معرفی کنید. همچنین می‌توانید آموزش‌های درباره تزئین خانه با گل و گیاه بدهید. سپس این محتواها را به کمک رسانه‌های اجتماعی، سایت، مجلات و … منتشر کنید

ادامه ...



بازاریابی موتورهای جستجو

تاریخ : ١٣٩٩/١١/٢۶ ١٨:۵٠:١٨

در جلسه قبل دیجیتال مارکتینگ، در مورد بهینه سازی صفحه اپلییشن ASO و بهینه سازی موتور جستجو SEO توضیحات کاملی را ارائه کردیم. به دلیل رقابت بسیار زیاد در زمینه سئو، برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ باید از تکنیک‌های استراتژی‌های غیر رایگان ازجمله بازاریابی موتورهای جستجو Search Engine Marketing هم استفاده کنیم. در این جلسه، می‌خواهیم روش کار SEM و راهکارهای بهبود آن را به‌طور کامل توضیح دهیم. همان‌طور که در جلسات قبل گفتیم، بازاریابی موتورهای جستجو ازجمله روش‌های بهبود موتورهای جست‌وجو است که با صرف هزینه بازاریابی انجام می‌شود و هدف آن مانند سئو افزایش و هدایت ترافیک است.

ادامه ...



بهینه سازی تصاویر سایت برای موتورهای جستجو

تاریخ : ١٣٩٩/١١/٢۶ ١٨:١:٣۶
چه یک وبلاگ نویس باشید، چه یک نویسنده فعال برای مجلات آنلاین، احتمالا در جایی از خود میپرسید که مطلب شما نیاز به تصاویر دارد یا نه. در اغلب مواقع پاسخ به این پرسش مثبت است. تصاویر موجب روح بخشیدن به محتوا شده و در سئو وب سایت شما می توانند نقش مثبتی را ایفا کنند.

بهینه سازی تصاویر در گوگل

امروزه بهینه سازی تصاویر چیزی بیش از اضافه کردن متن جایگزین است. حتی ممکن است برخی از افراد با توجه به پیشرفت های اخیر گوگل در حوزه یادگیری ماشینی و درک تصاویر، متن جایگزین را فاقد اهمیت بدانند. به عنون مثال پس از آپلود تصویری از یک گربه در Google’s Cloud Vision API نتیجه زیر حاصل می گردد:

ادامه ...



اصول سئو

اصول سئو
تاریخ : ١٣٩٩/١٠/١٢ ١٨:۴٩:١۵

محتوا عامل اساسی در رتبه‌بندی گوگل است

محتوا یکی از قوی‌ترین نشانه‌های رتبه‌بندی گوگل است. با این‌ حال، بسیاری از بازاریابان در تولید محتوای مناسب مشکل دارند. باید بدانید دوره‌ی روزهایی که می‌توانستید با نگارش و انتشار یک پُستِ وبلاگ ۳۰۰کلمه‌ای، رتبه کسب کنید، مدت‌هاست سپری شده است. برای کسب رتبه در SERP (صفحة نتایج موتور جستجو) به محتوایی عالی نیاز دارید. با هر محتوایی که منتشر می‌کنید، باید بتوانید به یک پرسش ساده پاسخ دهید: «چرا این محتوا را منتشر می‌کنید ؟» . اینکه محتوایتان هدف داشته باشد، از اهمیت زیادی برخوردار است.هرگز نباید پست‌های وبلاگ یا سایر انواع محتوا را فقط برای پرکردن وبلاگ یا سایت منتشر کنید. معمولا باید محتوا را برای تحقق اهدافی مانند اهداف زیر منتشر کنید:

ادامه ...



گفتگو در مورد طراحی اپلیکیشن