نگهداری سایت در تبریز

پشتیبانی و نگهداری وب سایت

امروزه با گسترش فناوری مردم به این نتیجه رسیده‌اند که با استفاده از تکنولوژی‌های جدید می‌توان بسیاری از کارها را آسان‌تر و راحت‌تر انجام داد در همین جهت نیاز برای داشتن یک وب‌سایت خوب برای تمامی مشاغل بسیار ضرورت پیدا کرده‌است.

کسب‌وکار شما هرچه که باشد بهتر است یک سایت پویا، بروز و جذاب برای مشتری داشته باشید. شما می‌توانید از طریق این سایت با توجه به نیاز خود محصولات خود را به فروش برسانید یا کسب‌کار خود را معرفی کنید و… .

داشتن وب‌سایتی خوب و متناسب با اصول تخصصی طراحی سایت قدم اول است که شرکت وب‌اندیشان با استفاده ازتیم متخصص می‌تواند شما را در برداشتن این قدم مهم و حیاتی برای کسب‌و کارتان همراهی کند.

قدم بعدی نگهداری و پشتیبانی سایت است. اگر شما بهترین سایت را داشته باشید ولی این سایت به حال خود رها شده باشد و کسب به آن رسیدگی نکند هیچ فایده و سودی برای شما نخواهد داشت. برای این منظور شما می‌توانید از خدمات پشتیبانی وب سایت در تبریز شرکت وب‌اندیشان استفاده کنید.

یک نفر باید پشتیبانی سایت شما را به عهده بگیرد و به آن رسیدگی کند و شما چند را پیش رو دارید:

یک نفر پشتیبان سایت شما

یک نفر پشتیبان سایت شما

سپردن پشتیبانی سایت به یکی از کارکنان خود. مشکل این روش این است که باتوجه به اینکه فرد مورد نظر دانش و تخصص کافی را در زمینه پشتیبانی سایت در تبریز ندارد باید آموزش‌های لازم را در این زمینه دریافت کند مه این کار خود زمان‌بر است. همچنین وقتی فرد غیرمتخصص این کار را برعهده می‌گیرد وقتی با مشکلات احتمالی‌ای که قبلا آموزش ندیده است روبرو می‌شود ممکن است زمان زیادی را صرف یافتن راه‌حل برای مشکل پیش‌آمده صرف کند از کارهای قبلی و روتین خور عقب بماند.

استخدام یک فرد متخصص در این زمینه. درصورت استخدام فرد متخصص برای پشتیبانی سایت در تبریز، شما باید هزینه زیادی برای حقوق یک فرد متخصص پرداخت کنید در شرایطی که این فرد گاها ممکن است زمان بیکاری زیادی در محل کار داشته باید و در نتیجه هزینه پرداختی شما به هدر خواهد رفت.

راه‌حل سوم و بهترین روش این است که شما پشتیبانی سایت خود را به یک شرکت پشتیبانی سایت در تبریز مانند وب‌اندیشان بسپارید تا همکاران متخصص ما در این زمینه سایت شما را به بهترین نحو ممکن پشتیبانی کنند.

همان‌طور که در مقاله پشتیبانی سایت اشاره کردیم، شما با انتخاب وب‌اندیشان برای پشتیبانی سایت خود می‌توانید خدمات زیر را دریافت کنید:

تولید محتوا با استاندارهای سئو

بارگذاری و آپلود محتوا

رفع مشکلات امنیتی و فنی

آپدیت cmsها و ماژول‌ها

طراحی و ریدیزاین صفحات در صورت بروز هرگونه مشکل

طراحی عکس‌ها و بنرهای متناسب با سایت و محتوا

نصب ماژول‌های مورد نیاز

انجام اقدامات لازم جهت جلوگیری از افت سرعت سایت

اطمینان از سازگاری سایت با تمامی دستگاه‌ها و مرورگرها

کنترل و تصحیح لینک‌های شکسته سایت

آنالیز و تجزیه و تحلیل سایت و حل مشکلات در صورت وجود

منبع

https://virgool.i


 ایجاد صفحه   طراحی سایت   مدیریت محتوا   وب سرویس   طراحی وب سایت   گسترش پذیری   مدیریت کاربران   درباره ما   دانش برتر   برنامه نویسان 

نگهداری

سایت
در

تبریز

نگهداری

سایت

در

تبریز
نگهداری سایت در تبریز


گفتگو در مورد طراحی سایت