گوگل کاراژ

گوگل گاراژ سرویسی که کورس هایی را در حوزه های مختلف دیجیتال مارکتینگ به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می دهد و شما دیگر نیازی ندارید تا هزینه ای به موسسات و یا کلاس های آموزشی بابت یادگیری دیجیتال مارکتینگ پرداخت کنید.
خیلی از افرادی که قصد دارند تا به صورت حرفه ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت کنند، به کلاس ها و موسسات آموزشی رفته و هزینه های گزافی را پرداخت می کنند. همچنین بسیاری از افراد بعد از به اتمام رسیدن دوره آموزشی اطلاعات زیادی را کسب نکرده و مجددا مجبور می شوند تا در کارگاه ها و یا دوره های دیگری شرکت کرده تا شاید بتوانند اطلاعاتی که می خواهند را به دست آورند.
دیجیتال مارکتینگ و گاراژ
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
اگر بخواهیم به صورت خلاصه دیجیتال مارکتینگ را تعریف کنیم، باید گفت دیجیتال مارکتینگ تمام کارها و فعالیت هایی است که در جهت انجام بازاریابی آنلاین انجام می شود تعریف می شود. در واقع دیجیتال مارکتینگ استفاده از رسانه های جدید مانند شبکه های اجتماعی و وب سایت های اینترنتی در این دوره زمانی است که از آنها در جهت تبلیغات محصولات و خدمات در فضای مجازی استفاده می شود.
جالب است بدانید امروزه تقریبا در حدود نیمی از خرید و فروش هایی که در سطح جهان انجام می شود، از طریق اینترنت صورت می گیرد و بازارها و کسب و کارهای سنتی از یک دهه بدین سو روندی رو به کاهش را در پیش گرفته اند. از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ می توان به وب سایت شما، ایمیل، کتاب های الکترونیک، اینفوگرافیک، شبکه های مجازی، بروشورهای آنلاین و … اشاره نمود.
دیجیتال مارکتینگ و گاراژ گوگل
کسب و کار دیجیتالی
با گسترش تکنولوژی اغلب کسب و کارها ظاهر خود را تغییر دادند. این بدین معنا نیست که اصل کسب و کار تغییر کرده باشد، هر چند که استثناهایی هم وجود دارد اما به طور کلی، کسب و کار ها توانسته اند به خوبی از مزایا و قدرت فناوری استفاده کنند. بنابراین به کسب و کارهایی که مراحل آن از جمله ارتباط با مشتری، جذب مشتری، ارائه ی خدمات به صورت آنلاین و … با سهولت و در فضای مجازی صورت بگیرد، کسب و کار دیجیتالی گفته می شود.
کسب و کار دیجیتال اما امروزه ممکن است برای پیشرفت و رسیدن به یک دید خوب در بین مردم، سخت بدست آید. در واقع منظور این است که امروزه برای راه اندازی یک کسب و کار دیجیتال، علاوه بر استمرار در گسترش و پیشرفت کسب و کار، باید یکسری از مراحل به صورت قدم به قدم برداشته شده و بودجه مناسبی برای این کار در نظر گرفته شود. به عنوان مثال اولین قدم تحقیقات در زمینه ی نیازمندی های بازار و کسب و کار شما در این عرصه است. قدم دوم برند سازی و هویت بخشی به آن است که ممکن است پروسه ای مدت دار باشد. طراحی سایت و بازاریابی دیجیتال نیز گام های بعدی شما هستند که هرکدام از اهمیت خاصی برخوردار می باشند.
گوگل گاراژ
موضوعات دیجیتال مارکتینگ در گوگل گاراژ
از موضوعاتی که می توان در گوگل گاراژ به آنها اشاره نمود، می توان گفت:
۱- سنجش موفقیت:
بهتر است برای در میزان موفقیت تان و برای شروع کردن، ابتدا آنالیزی داشته باشید.
۲- شبکه های اجتماعی:
توجه بیشتر به این شبکه ها در کنار عمیق تر کار کردن در آنها و ساخت محتوا بیشتر در آن.
۳- بازاریابی محلی:
توجه کردن به فرصت های محلی و جذب افراد آنلاین در این محدوده
۴- سرچ کردن:
شروع کردن با تحقیق در گوگل و استفاده از این قابلیت برای دیده شدن، این کار می تواند در قالب تبلیغ ها برای بهبود کمپین ها و برند شما نیز انجام شود.
۵- فروش و سودآوری آنلاین:
سود آوری در بستر وب سایت، عمیق کار کردن و گسترش فعالیت در سطح شهر، کشور و حتی جهان، بنا کردن پایه های بستر فروش آنلاین و افزایش هرچه بیشتر فروش آنلاین پایه های اساسی آنلاین و وبسایت
۶- موبایل مارکتینگ:
آشنایی بیشتر با قابلیت های استفاده از بستر موبایل برای بازاریابی
منبع
https://www.sirenwebdesign.ir/
طراحی وب سایت مدیریت کاربران دانش برتر ایجاد صفحه برنامه نویسان گسترش پذیری وب سرویس طراحی سایت درباره ما مدیریت محتوا