طراحی سایت دیجی کالا 1400

طراحی سایت دیجی کالا 1400
سایت دیجی کالا یکی از موفق ترین وب سایت های فروشگاهی در ایران است. بسیاری از مردم به دنبال این هستند که بدانند طراح سایت دیجی کالا کیست و چطور می توانند سایتی مشابه دیجی کالا داشته باشند. در ادامه علاوه بر معرفی طراح سایت دیجی کالا، به شما کمک می کنیم تا برای طراحی سایت دیجی کالا اقدام کنید.

طراحی سایت دیجی کالا

همانطور که می دانید دیجی کالا یکی از موفق ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران است. دلایل زیادی در موفقیت این وب سایت نقش دارد، اما به طور کلی امکانات و ویژگی های ظاهری این فروشگاه را می توان عامل مهم تری در موفقیت و محبوبیت دیجی کالا دانست.

به همین منظور اغلب مردم و صاحبان فروشگاه های مختلف به دنبال طراحی سایت مشابه دیجی کالا هستند. آنها می خواهند علاوه بر ظاهر سایت، امکانات آن نیز مشابه دیجی کالا و حتی فراتر از آن باشد. به همین دلیل وب پویا با بررسی وب سایت دیجی کالا و نیاز کاربران، اقدام به طراحی سایت شبیه دیجی کالا نمود.

وب پویا اولین شرکتی است که با بومی سازی وردپرس اقدام به طراحی سایت دیجی کالا نموده و آن را در اختیار مشتریان قرار داده است. اگر قصد سفارش طراحی سایت دیجی کالا را دارید، می توانید با ما تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره رایگان و مشاهده نمونه کارهای انجام شده، سفارشتان را ثبت کنید.

امکانات طراحی وب سایت دیجی کالا

قابلیت جستجو پیشرفته محصولات با فلیتر های خاص

طراحی واکنش گرا و کاربرپسند

امکان اتصال به انواع درگاه های بانکی

قابلیت اتصال به سامانه پیام کوتاه

قابلیت گزارش گیری

قابلیت اتصال به نرم افزار حسابداری

سرعت بارگذاری بالا

امکان بزرگنمایی تصاویر محصولات

و...

نمونه کار طراحی سایت دیجی کالا

در ادامه می توانید نمونه کارهای طراحی سایت دیجی کالا در وب پویا مشاهده کنید. بسیاری از این نمونه کارها به درخواست مشتری تغییر کرده و امکاناتی به آن اضافه شده است.

برخی از نمونه کارهای فروشگاه ساز وب پویا

نمونه فروشگاه اینترنتی صنایع دستی

نمونه فروشگاه اینترنتی صنایع دستی

نمونه کار فروشگاه اینترنتی پوشاک

نمونه کار فروشگاه اینترنتی پوشاک

نمونه فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر

نمونه فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر

نمونه فروشگاه اینترنتی خشکبار

نمونه فروشگاه اینترنتی خشکبار

نمونه کار فروشگاه اینترنتی کامپیوتر

نمونه کار فروشگاه اینترنتی کامپیوتر

نمونه فروشگاه اینترنتی کتاب

نمونه فروشگاه اینترنتی کتاب

طراح سایت دیجی کالا کیست؟ | تاریخچه دیجی کالا

برنامه نویسان دیجی کالا : علاقه برادران محمدی به عکاسی، سبب شد در سال 1384 که عکاسی از فضای آنالوگ به سمت دیجیتال میرفت، دوربینی را بخرند و عکاسی را به شیوه تخصصی شروع کنند. با توجه به گفته های آن ها، هیچ منبع معتبر فارسی وجود نداشته که در زمینه عکاسی و لوازم دیجیتال اطلاعات مفید بدهد. در نهایت پس از جستجو در وب سایت های خارجی دوربین مورد نظر خود را پیدا میکنند. پس از مدتی متوجه میشوند لنز دوربین خریداری شده، دست دوم است. این تجربه ناخوشایند، سبب بروز ایده ای در این دو برادر شد. آن دو با راه اندازی یک وب سایت و ارائه اطلاعات تخصصی در زمینه دوربین و لوازم دیجیتال فعالیت خود را شروع کردند، پس از مدتی که ترافیک سایتشان افزایش پیدا کرد، فروش محصولات دیجیتال را نیز در سایت خود شروع کردند و سایت خود را از فروش کالای دیجیتال به فروش دیجیتال کالا تغییر نام دادند. بعدا با استقبال مردم، محصولات دیگر به محصولات خود افزودند و این فروشگاه اینترنتی روز به روز گسترش یافت و هر سال به تعداد کارمندان خود افزود.

اما اکنون برنامه نویس دیجی کالا، فرد خاصی نیست، بلکه تیم برنامه نویسی داخلی دیجی کالا را باید طراح سایت دیجی کالا بدانیم.

اکنون این فروشگاه اینترنتی به بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران تبدیل شده است، به صورتی که روزانه به طور میانگین 850 هزار بازدید در روز دارد و بعد از سایت گوگل در رتبه‌ دوم پربازدیدترین سایت‌ در کشور عزیزمان ایران قرار گرفت. جالب است بدانید در تاریخ بروزرسانی این مقاله یعنی خرداد سال 1399 فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در بین 400 سایت پربازدید جهان قرار دارد، دفتر مرکزی این سایت تنها برای امور مالی و اداری می باشد.

زبان برنامه نویسی دیجی کالا

زبان برنامه نویسی سایت دیجی کالا

دیجی کالا php : زبان برنامه نویسی دیجی کالا در ابتدای امرAsp بود. پلتفرم نرم افزاری دیجی کالا توسط تیم برنامه نویسی دیجی کالا برنامه نویسی و پیاده سازی شد. اما هزینه نگهداری یک سایت به بزرگی سایت دیجی کالا با سرور‌های ویندوزی بسیار بالا بود به همین دلیل به مرور آن‌ها تصمیم گرفتند از Asp.net به php‌ مهاجرت کنند. سرورهای لینوکسی هزینه به مراتب کمتری نسبت به سرورهای ویندوزی دارند به خصوص که این هزینه برای سایت ‌های بزرگ قطعا بیشتر خواهد بود.

دیجی کالا پلتفرم سوپرنوا را با هدف توسعه پذیری بیشتر گسترش داد؛ تا بتواند میلیون‌ها فروشنده و کاربر را جذب کند. اما همان گونه که قبلا گفتیم این پلتفرم به مرور کارایی خود را از دست داد و هزینه بر شد. بنابراین سهیل مقدم دیجی کالا را به سمت پلتفرمی جدید و توسعه پذیر ‌تر سوق داد که بیشتر باب میل کاربران جوانان ، که اکثریت جامعه ایران را تشکیل می‌دهند، باشد.

سیستم مارکت پلیس دیجی کالا

اواخر سال 1393 دیجی کالا علاوه بر محصولات دیجیتال، محصولاتی را در وب سایت خود به فروش گذاشت که موجب تعجب بسیاری از مردم شد. فروش این محصولات غیر دیجیتال در کنار محصولات دیجیتال در این وب سایت فروشگاهی سبب شد تا پایان سال 1395، حدود 100 هزار نوع محصول مختلف در این وب سایت به فروش برسد. در سال 1396 تیم برنامه نویسی این فروشگاه اینترنتی بزرگ، سیستمی را فعال کرد که به مارکت پلیس معروف بود. به کارگیری این سیستم باعث شد که تا پایان نیمه اول سال 1398، حدود 1/7 میلیون نوع محصول در این وب سایت به فروش برسد. همین آمار و ارقام به ظاهر ساده سبب افزایش میلیاردی درآمد دیجی کالا شد. پیشرفت بزرگ مارکت پلیس دیجی کالا، بسیاری از مردم را جهت داشتن چنین سیستمی در فروشگاه اینترنتی خود به تکاپو انداخت. برای اطلاعات بیشتر در زمینه مارکت پلیس می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

سفارش سایت به طراح سایت دیجی کالا

خیلی از افراد دوست دارند طراحی سایت فروشگاهی خود را به سازنده سایت دیجی کالا بسپارند، برای این افراد یک خبر بد و یک خبر خوب داریم.، خبر اول که شاید خوشایند نباشد این است که یک گروه برنامه نویس در خود تیم دیجی کالا این سایت فروشگاهی را طراحی کرده است. برای این پروژه از برنامه نویسی تحت وب استفاده کردند و cms اختصاصی این سایت را از پایه نوشته اند، این تیم پشتیبانی قدرتمندی دارند، پس برای دیگر افراد کار نمی کنند. اما خبر خوب برای کاربرانی که قصد طراحی سایت مثل دیجی کالا با هزینه مناسب را دارند، باید بگویم تیم وب پویا است با فروشگاه سازی با امکانات کامل دیجی کالا طراحی نموده و برای شما راه اندازی میکند. کار با این فروشگاه ساز اینترنتی برای کاربران معمولی بسیار ساده می باشد و مدیر سایت به راحتی می تواند محصولات خود را برای فروش در دنیای اینترنت عرضه نمایند. در بحران کرونا این بهترین فرصت است تا با تغییرات دنیای واقعی، بازار کار دنیای مجازی را در اختیار بگیرید و کسب و کار اینترنتی خود را به سبک دیجی کالایی راه اندازی کنید.

این نوع طراحی سایت مناسب چه شغل هایی است؟

دیجی کالا به گونه ای است که برای فروش آنلاین تمامی محصولات از هر برند و مدلی و هر ارگان و سازمانی مناسب است. دیجی کالا با ظاهری کاربر پسند و امکانات مناسب، برای هر کاربری است که اطلاعات چندانی در حوزه وب و کامپیوتر ندارد. شاید از خود سوال کنید چرا همه به دنبال طراحی سایت چنین فروشگاهی هستند؟ به این خاطر که دیجی کالا تبدیل به یک الگوی استاندارد برای فروشندگان و کاربران اینترنتی شده است.

واکنش گرایی دیجی کالا

طراحی فروشگاه ریسپانسیو و واکنش گرا

امروزه همه افراد با لپ تاپ و کامپیوتر به صفحات وب نمی روند، بلکه با هوشمند شدن تلفن های همراه بسیاری از افراد با گوشی موبایل، تبلت و... به صفحات وب می روند. بعضی از طراحی سایت ها قدیمی است، یعنی وقتی یک کاربر با موبایل به این سایت ها می روند صفحه تغییر سایز نمی دهد و کاربر مجبور است مدام روی نوشته ها زوم کند و یا صفحه را به چپ و راست تغییر دهند. این مسئله باعث نارضایتی کاربران می شود و ممکن است همان لحظه از سایت خارج می شوند. ولی طراحی سایت ریسپانسیو، سایت را به صورت خودکار متناسب با اندازه صفحه نمایش کاربر تغییر می دهد و کاربر براحتی میتواند از سایت استفاده کند. این مسئله در جذب کاربر و متعاقبا در سئو سایت نقش بسزایی دارد. یادتان باشد که در گوگل رقابت بسیار شدید است، اگر کاربری وارد سایت شما شد و از سایت شما احساس نارضایتی کند به سرعت سایت شما را ترک کرده و به سایت های دیگر می رود. در این زمینه که رقابت بسیار شدید است، کمتر پیش می آید که کاربران به سایتی با واکنشگرایی ضعیف وفادار بمانند و به دنبال سایتی با امکانات بیشتر و راحت تر هستند.

منبع

https://www.webpouya.com/


 مدیریت محتوا   طراحی وب سایت   گسترش پذیری   درباره ما   ایجاد صفحه   دانش برتر   برنامه نویسان   وب سرویس   طراحی سایت   مدیریت کاربران 

طراحی
سایت
دیجی

کالا

1400

طراحی

سایت

دیجیکالا

1400

طراحی سایت دیجی کالا 1400


گفتگو در مورد طراحی سایت و سئو