پشتیبانی شامل چه مواردی است

پشتیبانی شامل چه مواردی است

پس از طراحی وب سایت توسط شرکت طراحی یا تیم طراحی و تحویل آن به صاحب کسب وکارمرحله پشتیبانی یک وب سایت آغاز می گردد. بنابراین پشتیبانی یک وب سایت شامل طراحی و توسعه در سایت نمی شود. بلکه پشتیبانی به معنای تضمین عملکرد صحیح وب سایت است. البته می توان پشتیبانی از وب سایت را به نحوی دیگر نیز تعریف نمود این به معنای ین است که وظایف دیگری را به وظایف شرکت پشتیبان سایت اضافه کرد مثلا درج و ویرایش محتوا، نگهداری از سئو و حتی تغییر در طراحی، نگهداری از هاست و سرور و غیره. که در این صورت معنای پشتیبانی از وب سایت تغییر می کند. اما آن چیز که به طور مرسوم به عنوان پشتیبانی یک سایت در نظر گرفته می شود عملکرد سایت است.

شرکت پشتیبان سایت موظف است که عملکرد سایت را تضمین نماید و در صورت بروز خطا در کوتاه ترین زمان خطا را بررسی و رفع نماید. وظایفی که یک شرکت پشتیبان بر عهده دارد، انجام بروزرسانی های ضروری (بروز رسانی ها سیستم مدیریت محتوا در صورت در دسترس بودن و رایگان بودن وبروز رسانی پلاگین ها در صورت در دسترس بودن و رایگان بودن)، انجام ایمن سازی های در موارد خاص، نگهداری از هاست، تشخیص و مقابله در برابر حملات هکر ها می باشد.

معمولا صاحبان کسب وکار، طراحی وب سایت یا تغییر در وب سایت و یا نگهداری سئو را بخشی از پشتیبانی سایت می دانند. در صورتی که هر یک از این بخش های سایت نیاز به توجه و قراردادی متفاوت دارد و در تعریف پشتیبانی سایت نمی باشد.


 پشتیبانی سایت وردپرس   طراحی سایت   پشتيباني سايت   دانش برتر   پشتيباني وب سايت   پشتیبانی وب سایت جوملا   درباره ما   پشتیبانی سایت جوملا   پشتیبانی وب سایت اختصاصی   مدیریت محتوا 



گفتگو در مورد طراحی سایت