انواع پشتیبانی وب سایت

انواع پشتیبانی وب سایت

پشتیبانی فنی سایت

شرکت پشتیبانی وب سایت شما وظیفه به روز رسانی افزونه ها (در صورتی که از یک سایت وردپرسی استفاده می کنید) و هم چنین پشتیبانی از سیستمی که برای شما توسعه داده اند را دارند (در صورت طراحی شده توسط شرکت یا به توافق رسیدن در قرار داد). در دنیای دیجییتال به خصوص انلاین در اینترنت هر امکانی وجود دارد! ممکن است فایل های وب سایت شما یا دیتابیس وب سایت شما دچار مشکل پیش بینی نشده ای شوند. بنابراین ایجاد پشتیبان به صورت توافقی و مورد نیاز از فایل های سایت نیز واجب است که این مورد نیز بر عهده تیم فنی شما است و رفع خطا ها به وجود آماده و تا حد امکان پیش گیری از مشکلات برعهده شرکت می باشدیکی از مباحث افزایش امنیت در یک وب سایت داشتن پشتیبانی قوی فنی می باشد.


پشتیبانی محتوا سایت

فعالیت تیم متخصص تولید محتوا که وظیفه تولید محتوا اختصاصی و تخصصی را برای سایت شما خواهد داشت به چند بخش تقسیم بندی می شود.بخشی از فعالیت این تیم مربوط به ترجمه و تولید مقالات مرتبط با کسب و کار شما را دارد و بخش دیگری نیز مربوط به مدیریت محتوا و موارد مربوط به آن است این تیم باید یک مدیریت محتوای مناسب و حرفه ای در اختیار داشه باشند که شرکت برنامه نویسان با داشتن تجربه بیش از یک دهه این سامانه مدیریت محتوا را طراحی کرده هست که در صورتی که از سامانه مدیریت محتوای ما استفاده می کنید جای نگرانی نخواهید داشت.

پشتیبانی گرافیک سایت

تیم پشتیبانی دیگری که مورد نیاز یک کسب و کار فعال هست تیم پشتیبان گرافیک سایت است. بنر ها و محتوای گرافیکی مرتبط با کسب و کار شما باید مرتب به روز رسانی شوند و با توجه به نیاز شما برای آن برنامه ریزی شود. یکی از مهم ترین مواردی که در به روزرسانی وب سایت باید در نظر بگیرید طراحی گرافیکی مناسبتی است. این موضوع باعث می شود برند شما در ذهن مخاطبان استحکام پیدا کند.



 پشتيباني سايت   پشتیبانی وب سایت وردپرس   پشتیبانی سایت   پشتیبانی وب سایت سفارشی   طراحی وب سایت گرافیکی   پشتيباني وب سايت   طراحی سایت   پشتیبانی سایت وردپرس   درباره ما   وب سرویس 



گفتگو در مورد طراحی سایت