بررسی نمونه‌کارها: بهترین اجراهای طراحی سایت در صنعت تبریز

بررسی نمونه‌کارها: بهترین اجراهای طراحی سایت در صنعت تبریز

خاک تبریز، داستان هایی از تاریخ پر جنب و جوش این شهر را روایت می کند. تاریخ این شهر مملو از رشادت های غیور مردانی چون ستارخان و باقرخان، حضور بزرگانی همچون شهریار و شمس و بناهای زیبایی مانند ارگ تبریز و مقبره‌­الشعرا است. علی رقم بافت سنتی این شهر، بسیاری از کسب و کار های تبریزی برای رشد حداکثری و رقابت با پایتخت، اقدام به طراحی سایت کرده اند، اگر شما هم می خواهید از قافله کسب و کار های مدرن جا نمانید، پیشنهاد می کنیم بررسی ما برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در تبریز را از دست ندهید!

چرا طراحی سایت در شهری مانند تبریز اهمیت دارد؟

اهمیت طراحی سایت در تبریز

ایجاد و رشد فروش اینترنتی!

فروش به هر نوع آن خوب است، چه محصول باشد چه خدمت؛ شما می توانید با طراحی سایت اختصاصی یا وردپرسی، رشد فروش بالا را تجربه کنید. البته به این نکته توجه کنید که طراحی سایت آغاز یک راه طولانی است و برای بیشینه کردن فروش و برندینگ، باید به فکر سئو و استخدام یکی از بهترین شرکت های سئو نیز باشید.

افزایش دسترسی و دیده شدن!

اگر شما یک مغازه یا فروشگاه در سطح شهر تبریز، بازار بزرگ، لاله پارک، رشدیه یا اطلس داشته باشید، تفاوتی نمی کند، به هر حال نهایتا بتوانید 12 ساعت از روز را میزبان مشتریان باشید. با داشتن یک وبسایت حرفه ای می توانید 7 روز هفته و 24 ساعته مشتریان جدید داشته باشید و سر صبح به صبح به حساب سفارشات رسیدگی کنید.

بدون داشتن سایت، تبلیغات اینترنتی معنا ندارد!

باید واقعیت را بپذیریم، مشتریان در نهایت به یک وبسایت خیلی بیشتر از یک پیج اینستاگرام اعتماد دارند. حتی اگر سوشال مدیا مارکتینگ قوی هم داشته باشید، باز هم نیاز به یک وبسایت برای انجام دیجیتال برندینگ حس می شود.

رفع نیاز های مشتری

در تبریز امروز هر چقدر هم فروشگاه بزرگ و معتبری داشته باشید، باز هم تغییر ذائقه مشتریان باعث شده که به جای خرید مستقیم حضوری، تمایل بیشتری به خرید غیر حضوری و آنلاین داشته باشند. بنابراین طراحی یک سایت تک صفحه ای یا کامل به شما این قابلیت را می دهد که تمام نیاز های مشتریان را رفع کنید.

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

همانطور که گفتیم، هر کسب و کاری که محصولاتی داشته باشد از یک فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی گرفته تا لوازم یدکی، به یک طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای در تبریز نیاز دارد. یک سایت فروشگاهی با دارا بودن تمامی قابلیت های فروشگاه، مواردی همچون اجاره ماهیانه، هزینه آب و برق و … را هم ندارد و به همین دلیل برای بسیاری از کسب و کار های کوچک و متوسط ایده بسیار خوبی است.

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز که توسط ایران وب لایف صورت می گیرد، در سه حالت کلی صورت می گیرد:

طراحی سایت اختصاصی (کدنویسی)

این نوع طراحی سایت با فریمورک PHP یا ASP.net نوشته خواهد شد، از نظر هزینه بر اساس نوع پروژه می تواند از 50 تا 300 میلیون تومان متفاوت باشد و زمانی در حدود 2 تا 3 ماه می تواند از تیم برنامه نویسی بگیرد. این سبک از طراحی سایت به شرکت هایی که قابلیت های خاصی از وبسایت مدنظر دارند، پیشنهاد می شود.

طراحی سایت وردپرسی اختصاصی

طراحی سایت وردپرسی اختصاصی بر پایه CMS بسیار محبوب وردپرس اجرا می شود و تمام قابلیت هایی که شما مدنظر دارید روی آن پیاده سازی خواهد شد و دیزاین آن کاملا اختصاصی می باشد. این نوع طراحی سایت به تمامی کسب و کار های بزرگ، متوسط و کوچک پیشنهاد می شود.

طراحی سایت وردپرسی قالب آماده

قالب های آماده برای طراحی سایت وردپرسی نیز یکی از راهکار های نسبتا ارزان قیمت برای شرکت های کوچک و کسب و کار های خانگی است.

طراحی سایت شرکتی در تبریز

طراحی سایت شرکتی در تبریز

کارخانجات صنعتی، شرکت های بازرگانی، حقوقی و بسیاری از کسب و کار هایی که فروش مستقیم روی وبسایت ندارند، برای برندینگ خود اقدام به طراحی سایت شرکتی می کنند. از شهرک صنعتی اسکو و اهر گرفته تا مناطق صنعتی هریس و بناب، هر کارخانه یا کارگاهی که در نظر داشته باشد برای رشد خود طراحی سایت انجام دهد، می تواند به ایران وب لایف اعتماد کند.

لیست بهترین شرکت های طراحی سایت در تبریز

پیش رو به بررسی بهترین شرکت های طراح سایت در تبریز می پردازیم. این رتبه بندی بر اساس چندین فاکتور صورت گرفته است که از جمله مهم ترین آن ها می توان به نمونه کار، برند های نام آشنا، قدمت شرکت طراح سایت و نظر مشتریان در خارج از وبسایت اشاره کرد.

شرکت طراحی سایت ایران وب لایف

طراحی سایت ایران وب لایف

ایران وب لایف را با سابقه ای بالغ بر 10 سال، طراحی سایت برند های مطرحی همچون پاکسان، طنین بهداشت پارس، اکسیر کادوس، شرکت شیمیایی بهداش و …، همچنین این آژانس دیجیتال مارکتینگ با ده ها برند بزرگ همچون KWC ایران، دکتر عبیدی، سازه گستر مدحت، مرکز پژوهش ماهان، پارس ساعی و … می توان بهترین شرکت طراحی سایت در تبریز نامید.

برخی از نمونه کار های طراحی سایت توسط ایران وب لایف

دلایل انتخاب ایران وب لایف

بیش از 10 سال سابقه طراحی سایت

دارای بیش از 100 نمونه کار طراحی سایت وردپرسی و اختصاصی

همکاری با برند های مطرح از جمله پاکسان، هلدینگ طنین بهداشت پارس، اکسیر کادوس، کی دبلیو سی ایران، بانک پاسارگاد و …

یکسال پشتیبانی رایگان

ارائه آموزش نحوه کار با پنل به صورت ویدئویی یا حضوری

طراحی اختصاصی بر اساس سلیقه شما

ارائه سایتی ریسپانسیو با سرعت بهینه و مناسب برای سئو

خلاقیت بالا

ارائه خدمات طراحی سایت به سراسر کشور

منبع

https://www.iranweblife.com/


 وب سرویس   درباره ما   برنامه نویسان   دانش برتر   طراحی وب سایت   ایجاد صفحه   مدیریت کاربران   طراحی سایت   گسترش پذیری   مدیریت محتوا 

بررسی
نمونه‌کارها:
بهترین
اجراهای

طراحی

سایت

درصنعتتبریز

بررسی

نمونه‌کارها:

بهترین

اجراهای

طراحی

سایت

در

صنعت
تبریز
بررسی نمونه‌کارها: بهترین اجراهای طراحی سایت در صنعت تبریز


گفتگو در مورد طراحی سایت