پوسته دات نت نیوک

پوسته دات نت نیوک

پوسته یا skin مجموعه ایست از عناصر گرافیکی، قلم ها، رنگ‌ها و طرح صفحه که در یک بسته قرار می‌گیرند و به پورتال تخصیص داده می‌شوند. پوسته هیچگونه محتویاتی را به پورتال اضافه نمی‌کند.
  

۱.   پوسته‌ها (Skins)

پوسته مجموعه ای از طرح هاست که جهت تغییر ظاهر پرتال DNN استفاده می‌شود. هر وب سایت یا هر صفحه ایجاد شده روی پرتال می‌تواند دارای پوسته مستقلی باشد. همچنین کاربران میزبان و مدیر می‌توانندد پوسته‌های متفاوتی داشته باشند. از طریق گزینه پوسته‌ها در منوی میزبان می‌توان پوسته‌های موجود را مشاهده نموده و پوسته‌های جدید تصب نمود. در بخش توسعه پوسته به شرح چگونگی ایجاد و نصب پوسته می‌پردازیم.

۲.     کانتینر (Container)

کانتینر نحوه نمایش گرافیکی ماژول‌های موجود در صفحه را مشخص می‌کند. عموماً توسعه دهنگان پوسته یک یا چندین کامنینر هماهنگ با پوسته را نیز طراحی می‌کنند  که به همراه پوسته برای نمایش بلاک‌های صفحه استفاده می‌شود. مدیریت و تغییر کانتینر نیز از طریق گزینه پوسته‌ها در منوی میزبان انجام می‌شود. در نسخه‌های اخیر DNN می‌توانیید ترتیبی دهید تا در نمایش ماژول از هیچ کانتینری استفاده نشود. بدین منظور در منوی کنترل ماژول در بخش تنظیمات صفحه نمایش کانتینر را غیرفعال می‌کنیم.


 طراحی وب سایت تبریز   مدیریت محتوا   پوسته دات نت نیوک   فروش پوسته دات نت نیوک   طراحي سايت ارزان در تبريز   ایجاد صفحه   درباره ما   طراحی وب سایت   مدیریت کاربران   سئو ارزان 



گفتگو در مورد طراحی سایت