درباره دات نت نیوک

درباره دات نت نیوک
دات نت نیوکسیستم مدیریت محتوا (cms)است زیرا تمام قابلیت‌های یک cms را دارا میباشد.
سیستم مدیریت محتوا چیست؟


 دات نت نیوکیک فریم ورکنیز میباشد زیرا چهارچوبی است که قابلیت‌های پایه مورد نیاز برای ایجاد و توسعه برنامه‌های تحت وب را فراهم کرده و علاوه بر آن قابلیت توسعه به شکل دلخواه را نیز دارد. برای مثال با نصب ابزار هایی مثل انواع ماژول‌ها در این سیستم میتوان علاوه بر استفاده از امکانات پایه دات نت نیوک به کارکرد‌های خاص مورد نظر دیگری که توسط این ابزارها فراهم میشوند نیز دست یافت.

دات نت نیوککدبازورایگاناست بنابراین برای تهیه و یا توسعه آن هیچ محدودیتی وجود ندارد.

این سیستمبر مبنای Microsoft .Net frameworkپیاده سازی شده و به معنی این است که میتوان از زبانهای برنامه نویسی دات نت برای توسعه فریمورک دات نت نیوک و ابزار‌های آن استفاده کرد.

دات نت نیوک از ویژگی‌ها و قابلیت‌های قدرتمندی برخوردار است که باعث شده به عنوانبزرگترین اپلیکیشن متن باز بر مبنای پلتفرم مایکروسافت و فناوری دات نت، شناخته شود.

با دات نت نیوک میتوانید کلیه مراحل ایجاد و مدیریت یک وب سایت و محتوای آن را به سادگی تنها توسط یک مرورگر و لاگین در سیستم، بدون درگیر شدن با حتی یک خط برنامه نویسی انجام دهید. خیلی جالبه نه!؟طراحی و ایجاد وب اپلیکیشن بدون برنامه نویسی!در اکثر موارد طراحی وب سایت با دات نت نیوک این امر امکان پذیر میباشد و تنها در مواردی که نیاز به پیاده سازی قابلیت هایی خاص که ابزار‌های آن موجود نباشد، ممکن است نیاز به برنامه نویسی باشد.

 دانلود دات نت نیوک ۵   دات نیوک   Open Source   طراحي سايت فروشگاهي در تبريز   طراحي سايت تبريز   درباره ما   دات نت نیوک   خرید دامنه معتبر   دانش برتر   بهينه سازي سايت در تبريز 

درباره

دات

نت

نیوک

about

dnn

about
Dotnetnuke
دات

نت

نیوک

در
تبریز
داتنت

نیوک

تبریزدربارهداتنتنیوکو

معرفی

شرکت
نرمافزار
در

تبریز

برای

نصب

دات

نت

نیوک

درباره دات نت نیوک  دات نیوک فارسی   سئو تبريز   دانلود دات نت نیوک ۷   مدیریت کاربران   ایجاد صفحه   دانلود دات نت نیوک ۶   دات نت نیوک ۷   طراحی سایت   طراحی وب سایت   وب سرویس   طراحي اپليکيشن در تبريز   دات نت نیوک فارسی   دات نت نیوک ویکی   دات نت نیوک پوسته   نیوک دات نت   دات نت نیوک کتاب   مدیریت محتوا   دات نت نیوک یا جوملا   شرکت نرم افزاري تبريز   طراحی وب سایت تبریز   دات نت نیوک ماژول   سئو در تبريز   طراحي سايت ارزان در تبريز   دانلود دات نت نیوک ۶.۲.۱   برنامه نویسان   آموزش طراحي سايت در تبريز   دات نت نیوک ایران   دات نت نیوک چیست   گسترش پذیری   فروشگاه اینترنتی تبریز   طراحی وب سایت در تبریز   DotNetNuke   دات نت نیوک ۷ فارسی   دانلود دات نت نیوک ۶.۲.۱ فارسی   شرکت طراحي سايت در تبريز 


گفتگو در مورد طراحی سایت