بهترین شرکت های طراحی سایت 1401

بهترین شرکت های طراحی سایت 1401

طراحی یک وبسایت که از هر لحاظ بهترین باشد، راهی مطمئن برای گذر کسب و کار ها از حالت سنتی به مدرن است. وقتی حرف از بهترین ها در زمینه راه اندازی وبسایت به میان می آید، ابتدا باید به مواردی اشاره کنیم که سبب میشود یک شرکت، لقب بهترین شرکت طراحی سایت در ایران را از آن خود کند.

ما در این مقاله علاوه بر اینکه معیار های بهترین بودن را با شما در میان میگذاریم، لیستی از ده شرکت برتر طراحی سایت به همراه مزایا و معایب، افتخارات و نمونه کار ها برای راحت تر شدن انتخاب شما قرار دادیم.

بر اساس آنچه که در مقدمه گفته شد، انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت برای هر مجموعه ای میتواند متفاوت باشد. شرکت های مختلف بر اساس میزان بودجه، سلیقه شخصی و … میتوانند معیار های گفته شده در این بخش را در نظر گرفته و از لیستی که در پایین آن بطور دقیق بررسی شده است برای انتخاب شرکت برتر استفاده کنند.

نمونه کارهای قوی و شایسته

هر شرکتی که اقدام به طراحی سایت میکند، میتواند ادعا کند که بهترین است، اما معیار اول برای بهترین بودن، اعتماد مشتریان بزرگی است که به همین سادگی طراحی سایتشان را به مجموعه ای نمی سپارند. داشتن نمونه کار های متعدد کوچک و بزرگ یک مجموعه، نشان دهنده قدرت سیستم طراحی و خلاقیت بالای تیم آن است.

علاوه بر این، از طریق مشاهده نمونه کار های طراحی سایت یک شرکت، میتوان به نقاط قوت و ضعف طراحی آن پی برد.

طراحی و عملکرد قدرتمند

سایت شما نشان دهنده مجموعه، محصولات، خدمات و در نهایت برند شما است. بنابراین مهم است که از نظر بصری جذاب و حرفه ای (در نظر گرفتن تجربه کاربری مطلوب) باشد. طراحی زیبا در کنار سرعت و امنیت مطلوب بهترین تجربه را برای مخاطبان شما فراهم میکند.

سرعت و ساختار صحیح سایت نیز به همان اندازه طراحی یا حتی بیشتر، مهم است. ساختار کدنویسی سایت باید طبق استانداردهای مرورگر ها باشد و به طور منظم از نظر سرعت یا کارایی آزمایش شود. یکی از نکات کلیدی تاثیر گذار در تجربه کاربری و کاهش دهنده بانس ریت، سرعت بارگذاری یک صفحه است.

مشاوره صحیح

شرکتی میتواند ادعای بهترین بودن کند که دلسوزانه در جهت منافع شما و در کنارتان به مشاوره بپردازد. طی کردن جلسات مختلف برای ارائه مشاوره و به نتیجه مطلوب رسیدن جزئی از پروسه احترام به نظر مخاطب در شرکت های برتر است.

کاربری آسان

ساختار سایت برای جهت دهی به مخاطب (user flow) باید بسیار ساده باشد. امکان جستجو بین مطالب سایت نیز به بهبود تجربه کاربر (UX) کمک فراوانی میکند. بهترین شرکت ها در امر طراحی سایت همواره راحتی کاربر و تجربه وی را جزو مهم ترین اصول طراحی سایت های خود میدانند.

بهینه سازی شده برای موبایل

بهینه سازی سایت برای تلفن های همراه هم تجربه کاربری و هم رتبه سئو شما را بهبود می بخشد. امروز هیچ بهانه ای برای طراحی سایتی که برای صفحات موبایل ریسپانسیو نباشد، وجود ندارد. علاوه بر این، طراحی واکنش گرا (ریسپانسیو) یکی از مهم ترین اصول سئو سایت برای موتور جستجوگر گوگل شمرده میشود. پس اگر میخواهید رشد سایت خود را در رتبه بندی گوگل سریعتر مشاهده کنید، با شرکتی قرارداد ببندید که طراحی واکنش گرایی به شما ارائه دهد.

طراحی سایتی بهینه برای گوگل و شبکه های اجتماعی

صرفا طراحی وب سایتی زیبا کافی نیست، شما برای رشد برند خود نیاز به کسب ورودی دارید و این روزها اکثر ورودی های سایت از کجاست؟ جستجوی کاربران بر اساس کلمات کلیدی و فعالیت و تعامل شرکت شما در شبکه های اجتماعی.

کسب ترافیک نیازی مهم برای یک سایت است و در غیر این صورت، تمام تلاش و هزینه شما برای طراحی یک سایت بیهوده بوده است. سایتی که تحویل میگیرید باید اصطلاحا بهینه شده باشد و این بهینه سازی به چه معناست:


    سرعت سایت در مقایسه با رقبای شما بهتر باشد.
    از تگ ها و متا های صحیح در ساختار کدنویسی استفاده شده باشد.
    محیط نگارش برای انتشار محتوای شما راحت و در عین حال با قابلیت باشد.
    کد های مخصوص شبکه های اجتماعی در کدنویسی اعمال شده باشد.
    و …

برای مشاهده بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ فعال در ایران و جهان، مطالعه مقاله بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ به شما توصیه میشود.

پشتیبانی قوی

ارائه پشتیبانی موثر و خدمات پس از فروش مطلوب برای صاحب یک وبسایت باید از نان شب هم واجب تر باشد. اگر با شرکتی طرف باشید که پشتیبانی ضعیفی ارائه دهد؛ اضافه کردن ویژگی های بیشتر به سایت، بروز یک مشکل یا هر تغییری در ساختار که نیاز به ارائه پشتیبانی داشته باشد، سبب ایجاد سردرگمی بسیار و نارضایتی شما میشود. به همین سبب یکی از مشخصه های برترین شرکت های طراحی سایت، ارائه پشتیبانی قوی و بلند مدت است.

مناسب بودن قیمت نسبت به خدمت دریافتی

ارائه متناسب قیمت و کیفیت در بسیاری از خدمات مهم است. طبیعتا بهترین ها به سبب ارائه خدمات مازاد، یونیک و با خلاقیت بالا، از قیمت های پایینی برخوردار نیستند اما هزینه خدمات آنها نیز بی دلیل بالا نیست. شما میتوانید با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی با این شرکت ها، از قیمت خدمات آنها مطلع شوید.

طراحی اختصاصی یا وردپرسی؟

مورد آخر درباره مهم ترین محل مناقشه بین برنامه نویسان و صاحبان کسب و کار است. طراحی سایت اختصاصی به معنای کدنویسی از صفر یک سایت تا تحویل پروژه است که معمولا به سبب قدرت CMS مورد استفاده (مانند Php یا تکنولوژی ASP.net) علاوه بر سرعت و امنیت بسیار بالا، قابلیت هایی دارد که برای طراحی های خاص باید به سراغ آنها رفت.

از طرفی وردپرس، بزرگترین CMS دنیاست و به دلیل کاربری ساده و روان، جزو محبوب ترین آنها نیز میباشد.

اهمیت گزینه مشاوره در این قسمت مشخص میشود که شرکت طراح، بنا به نیاز شما و نه خواست خود، توصیه به استفاده از کدام CMS کند.

بهترین شرکت های طراحی سایت ایران در سال 1401



    آژانس دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت ایران وب لایف

 مجموعه ایران وب لایف جزو معدود شرکت هایی است که طی چند سال اخیر، افتخارات و نمونه کار های متعددی را در کارنامه کاری خود جای داده است. طراحی وبسایت اختصاصی برای شرکت های بزرگی همچون شرکت پاکسان، بانک پاسارگاد ، گروه آرایشی و بهداشتی اکسیر ، مجتمع های چاپی کهن و مدرن و… سبب شده تا نام ایران وب لایف بعنوان بهترین شرکت طراح سایت اختصاصی ایران ثبت شود.

از جمله خدمات ایران وب لایف برای طراحی سایت صاحبین کسب و کار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی همانطور که گفته شد، نیازمند اطلاع کامل از ویژگی هایی است که مشتری ��رای سایت خود در نظر دارد، به همین دلیل باز هم جلسات مشاوره و راهنمایی اهمیت خود را نشان میدهد. طراحی سایت اختصاصی ایران وب لایف با توجه نمونه کار های متعدد از جمله سایت پاکسان، بانک پاسارگاد و بسیاری از شرکت های چاپی، بسیار قوی است.

    طراحی سایت وردپرسی

طراحی سایت وردپرسی نیز بنا به نیاز شما با خلاقیت بسیار بالا، طراحی زیبا و کارآمد یکی از خدماتی است که توسط این مجموعه ارائه میشود. از جمله نمونه کار های وردپرسی این شرکت میتوان به طراحی سایت قفل هوشمند تنسر، مدحت وود، آهنیتو و … اشاره داشت. استفاده از قالب های لایسنس دار یا طراحی صفر تا صد قالب، تعامل کامل با کارفرما، نصب و به روز رسانی افزونه های ضروری، خلاقیت در رنگ شناسی و پشتیبانی قوی از مزیت های این مجموعه است.

مزایای شرکت ایران وب لایف
امکان طراحی سایت هم بصورت وردپرسی هم اختصاصی
پشتیبانی مطلوب
نمونه کار های متعدد
رضایت مشتریان از سایت های طراحی شده
طراحی زیبا، ریسپانسیو، ساده و با کد های بهینه شده
خلاقیت بالای تیم کاری

از جمله معایب ایران وب لایف نیز میتوان به تعدد پروژه های در حال انجام اشاره کرد.
شعار و خط مشی ایران وب لایف

ایران وب لایف به عنوان اولین مجری طراحی سایت های اختصاصی داینامیک در ایران تمام تخصص خود در خصوص دیجیتال مارکتینگ، طراحی اپلیکیشن های موبایل، سئو و بهینه سازی رتبه گوگل را با افتخار در اختیار مخاطبان خود قرار میدهد. آرمان ما حرکتی موفق به سمت جهانی چابک تر است.

آدرس و اطلاعات تماسی شرکت ایران وب لایف

    آدرس : تهران، خیابان سهروردی شمالی، قبل از پل سید خندان، کوچه موزه (بسطامی)، پلاک 31
    شماره تماس: 86047486-021 و 88540623-021
    ایمیل : info@iranweblife.com

    آژانس تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ نوین

شرکت نوین

کسب و کار شما میتواند رشد چند برابری داشته باشد، در صورتی که در زمان، مکان و روش درستی قرار بگیرید. شرکت نوین در این مسیر به شما کمک میکند. این شعار مجموعه نوین است که در سالهای اخیر بیشتر به سمت بازاریابی خلاقانه و تبلیغات دیجیتال سوق پیدا کرده است. اما همچنان جایگاه مطلوبی در بین برترین مجموعه های طراحی سایت دارد.

مجموعه نوین دارای نمونه کار های موفق طراحی سایتی همچون سایت ملی پیامک، بخشی از طراحی سایت چاپ آقا و ژیکال است. این مجموعه با بیش از 10 سال تجربه و همکاری با برند های معتبر (در حوزه تبلیغات محیطی)، قطعا جایگاه مطلوبی در بین برترین ها دارد.

از جمله مزایای این مجموعه به تعامل موثر متخصصین و افراد خلاق و از جمله معایب نوین به هزینه بالای ارائه خدمات و فاصله گرفتن حدودی از فضای طراحی سایت اشاره داشت.

مزایای مجموعه نوین

    طراحی مطلوب و خلاقانه
    نمونه کار های موفق
    پشتیبانی مطلوب
    مشاوره تبلیغاتی مناسب

معایب مجموعه نوین  

    دور شدن از فضای طراحی سایت
    نمونه کار های معدود
    سرعت متوسط با توجه به فاکتور مهم سرعت وبسایت در تجربه کاربری
    بالا بودن تعرفه خدمات

شعار و خط مشی نوین

تیمِ رسانه تجارت نوین در روزهای ابتدایی خود تنها به چند نفر محدود می‌شد. اما امروز ما یک تیم بزرگتر هستیم و ایده‌های بزرگتری را در سر می‌پرورانیم. دانش و اطلاعات چیزی نیست که در مجموعه ما فقط در اختیار عده‌ای محدود باشد. تمام اعضای تیم نوین، برای داشتن تخصص و مهارت لازم در عرصه بازاریابی دیجیتال، آموزش دیده‌اند.

آدرس و اطلاعات تماسی شرکت نوین

    آدرس : تهران، خیابان فاطمی، کوچه خزان، پلاک 2
    شماره تماس : 58438
    ایمیل : info@novin.com

 

    آژانس دیجیتال مارکتینگ آی وحید

شرکت طراحی سایت آی وحید

آی وحید نیز طی مدت فعالیت خود در عرصه دیجیتال توانسته نمونه کارهای موفقی به ثبت برساند. این شرکت در سه حوزه اصلی طراحی سایت، سئو و خدمات طراحی اپلیکیشن اقدام به ارائه خدمات نموده است. از جمله نمونه کار های اصلی این مجموعه میتوان به طراحی سایت کنتل، فارسروید، آهن آنلاین و پی سی پلاس اشاره کرد.

از جمله مزایای آی وحید به تسلط کامل به کدنویسی بهینه شده، پشتیبانی مناسب و تیم فنی مجرب میتوان اشاره کرد. عیب اصلی مجموعه آی وحید، قیمت بالای طراحی سایت و کمبود خلاقیت در نمونه کار های انجام توسط این مجموعه است.

مزایای مجموعه آی وحید

    کد های بهینه شده طراحی سایت
    پشتیبانی و مشاوره مناسب
    نمونه کار های متفاوت
    طراحی ریسپانسیو

معایب مجموعه آی وحید

    بالا بودن تعرفه خدمات
    سایت های طراحی شده اغلب از دسترس خارج شده اند.
    سرعت متوسط رو به پایین سایت های طراحی شده

شعار و خط مشی آی وحید

آی وحید نامی قدیمی در عرصه راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی است که متخصصان جوانش همواره تلاش کرده اند سطح کیفی خدمات خود را بر استانداردهای روز جهان منطبق نمایند. ارایه آثار مدرن و ساختارشکن و کسب رضایت حداکثری مشتریان، آی وحید را به برندی محبوب در زمینه طراحی دیجیتال تبدیل کرده است.

آدرس و اطلاعات تماسی شرکت آی وحید

    آدرس : تهران، میدان ولیعصر، کوچه شقایق
    شماره تماس : 28424421
    ایمیل : order@ivahid.com

 

    طراحی سایت حامد پردازش اطلاعات ایرانیان

طراحی سایت حامد پردازش اطلاعات ایرانیان

این مجموعه با نام اختصاری Hamed از سال 1380 مشغول ارائه خدمات طراحی سایت است و طی مدت زمان فعالیت خود، پروژه های موفقی نیز داشته است. طراحی سایت خود این مجموعه بسیار زیبا و دارای خلاقیت است و این نشان دهنده تیم فنی خلاقی است که حامد پردازش دارد.

از جمله نمونه کار های این شرکت میتوان به طراحی سایت شرکت نفت بهران، فروشگاه مجازی شهروند، سایت خرید اینترنتی 5040، پرتال فلومکس و … اشاره داشت. اغلب سایت های طراحی شده توسط این مجموعه از نوع اختصاصی و کدنویسی شده هستند که هم نوعی مزیت و هم عیب است؛ چرا که ممکن است در طراحی سایت، باتوجه به نیاز شما، سایت وردپرسی مناسب تر باشد.

مزایای مجموعه حامد پردازش

    خلاقیت و طراحی زیبا
    قدرت بالا در طراحی پرتال و اپلکیشن
    نمونه کار های مطلوب
    ارائه مشاوره و فرم تعبیه شده در سایت

معایب مجموعه حامد پردازش

    پشتیبانی نامناسب
    قیمت بالای ارائه خدمات
    نمونه کار پرتال سازمانی بیشتر از طراحی سایت
    اشکال در ریسپانسیو و حالت موبایل

شعار و خط مشی حامد پردازش

همکاری با صدها شرکت بزرگ داخلی و خارجی در طراحی سایت و برنامه نویسی اختصاصی، افتخاری بزرگی است که حامد پردازش اطلاعات ایرانیان (HAM3D) در کارنامه درخشان خود طی سالیان کثیر به ارمغان دارد. طیف گسترده خدمات مبتنی بر طراحی سایت مانند فروشگاه الکترونیکی، باشگاه مشتریان، نرم افزارهای تحت وب، تجارت آنلاین و نرم افزار های تلفن همراه در ابعاد شرکت های کوچک تا سازمان های بزرگ و پروژه های ملی نقطه تمایز ما با سایرین می باشد .

آدرس و اطلاعات تماسی شرکت حامد پردازش

    آدرس : تهران، جردن ظفر، ساختمان یاس
    شماره تماس : 26205869
    ایمیل : info@ham3d.co

 

    شرکت وب 24

شرکت وب 24

بر اساس بررسی های ما، وب 24 نیز یکی از برترین شرکت های طراحی سایت ایران است. دلیل آن هم ارائه خدمات گسترده، نمونه کار های موفق و تیمی خلاق است. از جمله نمونه سایت هایی که توسط این شرکت طراحی شده اند میتوان به طراحی سایت فامکو، مرکز ورزش ایران و آژانس گردشگری آمیتیس اشاره کرد.

این شرکت هم به دلیل ترافیک زیاد پروژه، در پاسخ به تیکت های ارسالی طبق نظر مشتریان وب 24، خوب عمل نکرده است. اما میتوان مواردی چون خلاقیت در طراحی، استفاده از کدهای بهینه شده و مشاوره صحیح به مشتری را از جمله مزایای وب 24 نام برد.

مزایای مجموعه وب 24

    تحلیل نیاز مشتری و ارائه مشاوره مناسب
    آموزش های متعدد در زمینه های دیجیتال
    طراحی ریسپانسیو
    خلاقیت در طراحی

معایب مجموعه وب 24

    پشتیبانی ضعیف در بخش تیکت
    هزینه بالای طراحی سایت و خدمات
    اغلب طراحی سایت ها اختصاصی هستند.

شعار و خط مشی وب 24

ما فقط برای شما یک سایت طراحی نمی کنیم، وب24 به دنبال ارائه خدمات کامل و متمایز به مشتریان خود است. هدف ما رشد کسب و کار شما در بستر اینترنت و فضای مجازی است. در دیدگاه ما ارائه خدمات به مشتریان، یک فرآیند درازمدت، مناسب و سودمند برای دو طرف است. به همین جهت همواره سعی می کنیم بهترین خدمات ممکن را به مشتریان خود ارائه دهیم.


آدرس و اطلاعات تماسی شرکت وب 24

    آدرس : تهران، خیابان گاندی ، کوچه 10 ، پلاک 4
    شماره تماس : 86086906
    ایمیل : info@web24.ir

 

    شرکت طراحی سایت وبسیما

وبسیما

حیف بود آژانس خلاقیت وبسیما با ظاهر سایت عالی و نمونه کار های متعدد جایی در بین معروف ترین طراحان سایت ایران نداشته باشد. این شرکت در سال 95 و 96 جایزه بهترین شرکت طراحی سایت از جشنواره وب و موبایل را از آن خود کرد. خلاقیت زیاد این مجموعه در طراحی سایت برای شما هزینه زیادی را هم در بر خواهد داشت.

از جمله نمونه کار های اختصاصی این شرکت میتوان به طراحی سایت فروشگاه رفاه، نرم افزار هلو، هایپرمی و … اشاره کرد. مزیت فوق العاده این شرکت خلاقیت در طراحی است و از جمله عیب آن نیز میتوان به قیمت نسبتا زیاد آن اشاره کرد.

مزایای مجموعه وبسیما

    پشتیبانی مناسب
    مشاوره مطلوب
    طراحی های خلاقانه
    کدنویسی بهینه شده و استاندارد

معایب مجموعه وبسیما

    قیمت نسبتا بالای خدمات
    مشکل در ریسپانسیو سایت ها
    اغلب نمونه کار ها وردپرسی هستند حالت اختصاصی ندارد.

شعار و خط مشی وبسیما

وبسیما حاصل یک تفکر تحول گرا و زیبایی محور است. این گروه در سال 2012 میلادی با اهدافی بزرگ و آرمان گرایانه پا به عرصه تجارت بین المللی نهاد و از همان ابتدا با رویکردی انقلابی در زمینه تبلیغات و بازاریابی، توانسته است تا به امروز در این مسیر استوار و ثابت قدم باقی بماند. هدف ما رسیدن به جایگاهی فراتر از مرزهای کشور عزیزمان است. وبسیما ارائه دهنده یک بسته کامل از خدمات و سرویس هاست. این بدان معنی است که ما با بهره مندی از بهترین کارشناسان، به مشتریان خود سرویس ها و خدمات بی نظیری را ارائه میدهیم، یک آژانس خلاقیت کامل.

آدرس و اطلاعات تماسی شرکت وبسیما

    آدرس : تهران، خیابان شریعتی، نبش بلوار صبا
    شماره تماس : 22623473
    ایمیل : ininfo@websima.com

 

    شرکت طراحی سایت دارکوب

شرکت طراحی سایت دارکوب

شرکت طراحی سایت دارکوب از سال 81 فعالیت خود را در زمینه طراحی سایت و خدمات استارت آپی شروع کرد. طبق گفته این شرکت تمامی طراحی های حتی وردپرسی دارکوب، توسط تیم توسعه این شرکت از صفر طراحی و تولید میشود. این شرکت به تازگی در جهت آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ قدم برداشته و با اطلاع رسانی قصد جا افتادن در این صنعت را دارد.

از جمله نمونه کار های این شرکت میتوان به طراحی سایت مپنا، سایت ایران لوکس، تولید دارو و … اشاره کرد و همینطور این شرکت افتخاراتی نظیر برگزیده شدن توسط معاونت علمی ریاست جمهوری بعنوان شرکت خلاق نیز است.

شرکت طراحی سایت دارکوب دارای سابقه ای طولانی مدت با نمونه کار های متعدد ست اما باید کمی در دیزاین سایت خود تجدید نظر بکند.

معایب: از نظر دیزاین و طراحی وقتی نگاهی به خود سایت دارکوب می اندازیم چنگی به دل نمیزند و به قول معروف کوزه گر از کوزه شکسته آب میخورد. باید با تحقیق دید این عیب به طراحی سایت این شرکت هم کشیده شده است یا خیر. شلوغی سر این شرکت هم یکی از معایب دیگر این شرکت است.

مزایای مجموعه دارکوب

    سابقه و تجربه فعالیت بالا
    نمونه کار های مطلوب
    مشاوره رایگان

معایب مجموعه دارکوب

    طراحی سایت با کمترین خلاقیت
    پشتیبانی متوسط
    بهم ریختگی اغلب نمونه کار های در حالت موبایل
    عدم درج منوی استاندارد

شعار و خط مشی دارکوب

آغاز فعالیت دارکوب از مهرماه ۱۳۸۱ می باشد. گزیده ای از خدمات دارکوب شامل طراحی وب سایت و پرتال، راه اندازی استارت آپ، سئو و بهینه سازی وب سایت، دیجیتال مارکتینگ، آموزش طراحی وب سایت و سئو، ثبت دامنه و هاستینگ می باشد. این مجموعه از سال ۸۱ تا کنون در حدود چهار هزار وب سایت طراحی، برنامه نویسی و بهینه سازی نموده است.

آدرس و اطلاعات تماسی شرکت دارکوب

    آدرس : تهران، سعادت اباد، چهار راه سرو، کوچه آریا
    شماره تماس : 22082258
    ایمیل : info@darkoob.co.ir

 

    شرکت طراحی سایت همیار توسعه

شرکت همیار توسعه

شرکت همیار توسعه در سال 96 و 97 از طرف جشنواره وب و موبایل کاندید دریافت جایزه سال شد. از جمله طراحی های این شرکت میتوان به طراحی سایت اختصاصی، طراحی فروشگاه اینترنتی و انواع سایت های وردپرسی اشاره کرد. از جمله نمونه کار های این شرکت میتوان به طراحی سایت صنعت امن، طراحی سایت خبری آشپزی ما، صنایع چرم روما، بامیکا و … اشاره کرد.

نقطه قوت این شرکت که برای آن جایی در بهترین طراحان سایت ایران باز کرده است، نمونه کار های متعدد و طراحی سایت های زیباست. تیم خلاق همیار توسعه با حدود 20 جوان برای ارائه خدمات طراحی سایت و پشتیبانی آماده است.

تنها عیبی هم که از این شرکت میتوان گرفت عدم همکاری با برند های مطرح در زمینه طراحی سایت است.

مزایای مجموعه همیار توسعه

    مشاوره خوب و دلسوزانه
    پشتیبانی مطلوب
    تعرفه های مشخص شده در سایت
    تیم خلاق برای ایده پردازی
    نمونه کار های قابل قبول

معایب مجموعه همیار توسعه

    عدم نمونه کار قوی با برندی مطرح
    طراحی اغلب با قالب های آماده وردپرسی
    با وجود بسیاری فرد خلاق در شرکت، باز هم برخی سایت ها خوب طراحی نشدند.
    کد ها معمولا بهینه نیستند.

شعار و خط مشی همیار توسعه

تیم ما با اشتیاق و تعهد، دانش و توان خود را بکار گرفته تا با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در بهینه ترین زمان و هزینه ارائه داده و با خدمات گسترده پشتیبانی، آموزش، سئو و بهینه سازی، گرافیک و محتوا، همیار شما عزیزان در دنیای کسب و کار آنلاین باشد.

آدرس و اطلاعات تماسی شرکت همیار توسعه

    آدرس : تهران، پاسداران، گل نبی، خیابان ناطق نوری، کوچه آذر
    شماره تماس : 22899087
    ایمیل : support@hamyar.dev

 

    مجموعه ایران سایت

شرکت طراحی سایت ایران سایت

سابقه طولانی مدت ایران سایت یکی از اصلی ترین دلایل قرار گیری در لیست ده شرکت معروف طراحی سایت است. شرکتی که پس از 22 سال فعالیت همچنان دارای ساختاری منظم و خلاق است، میتواند در این لیست جایی داشته باشد. از جمله خدمات این شرکت میتوان به طراحی سایت اختصاصی، سئو، ادوردز، عکاسی و ساخت اپ اشاره کرد.

از جمله نمونه کار های ایران سایت هم میتوان به طراحی اختصاصی سایت آریا ریپر، سایت وردپرسی آریا بهار، طراحی سایت فودگاه، حسابداری آتیلا و … اشاره کرد. عیب اصلی این شرکت هم عدم موجودی نمونه کار با برند های معتبر در سطح ملی با توجه به این سابقه طولانی است.
مزایای مجموعه ایران سایت

    سابقه طولانی مدت در طراحی سایت
    پشتیبانی مناسب و قابل قبول
    تعرفه های خدمات مشخص

معایب مجموعه ایران سایت

    عدم خلاقیت در بسیاری از طراحی ها
    مشکل در ریسپانسیو موبایل
    با توجه به این سابقه، عدم همکاری با برند های معتبر

شعار و خط مشی ایران سایت

ایران سایت قدیمی ترین و بزرگترین مجموعه طراحی وب سایت حرفه ای در تهران با تیمی کاملا متخصص و حرفه ای در زمینه های طراحی و ساخت سایت با تعرفه ها و زمینه های متنوع مثل طراحی وب سایت شرکتی، طراحی وب سایت شخصی، طراحی سایت عکاسی، طراحی سایت علمی، طراحی سایت صرافی، ساخت سایت های پرتال و طراحی سایت تبلیغاتی و دارای بیش از 500 نمونه کار با قیمت مناسب در طراحی و داشتن پلن های پایه تا حرفه ای ایران سایت را به برترین گروه تبدیل نموده است.
آدرس و اطلاعات تماس شرکت ایران سایت

    آدرس : تهران، ونک، برج نگار
    شماره تماس : 88886450
    ایمیل : در سایت مشاهده نشد.

 

    شرکت طراحی سایت داده ورزان

شرکت طراحی سایت داده ورزان

شرکت طراحی سایت داده ورزان به عنوان آخرین شرکت این لیست از لحاظ کیفیت ارائه خدمت به مشتریان پیشتاز است. از جمله برند های مطرحی که داده ورزان مسئولیت طراحی سایت اختصاصی آن را داشته، سایت یک و یک، صنایع غذایی دلوسه و کفش ملی میتوان اشاره کرد.

سردرگمی که ممکن است در سایت داده ورزان داشته باشید و تیم اداری با تشریفات خاص میتواند جزو معایب اصلی این سایت باشد. تیمی که مسئولیت طراحی سایت شما را بر عهده میگیرد باید خلاق باشد و با بروکراسی های اداری نمیتوان به آن رسید.
شعار و خط مشی داده ورزان

به حکم آنکه «مشک آن است که خود ببوید   نه آنکه عطار بگوید» سخن گفتن از آنکه ما بهترین شرکت طراحی سایت هستیم، چندان شایسته به نظر نمی رسد و به حکم آنکه «خوشتر آن باشد که سر دلبران   گفته آید در حدیث دیگران» اینکه شرکت داده ورزان، برنده جایزه بهترین طراحی سایت در بین برندگان جشنواره وب و موبایل ایران است، بهتر می‌تواند گویای این حقیقت باشد.

آدرس و اطلاعات تماسی شرکت داده ورزان

    آدرس : تهران، کردستان، نبش حسین پور، برج شهاب
    شماره تماس : 88023957
    ایمیل : info@dadevarzan.com

 
نتیجه گیری و جمع بندی

با توجه به ویژگی های گفته شده، معایب، مزایا و لیستی از 10 شرکت برتر طراحی سایت در ایران، اختیار تصمیم گیری بنهایی با شماست. از نظر ما بهترین کار تماس با شرکت های فوق، دریافت مشاوره و رتبه بندی آنها بر اساس نیاز و بودجه خود است. همچنین میتوانید از مشتریان و نمونه کار های این شرکت ها پرس و جو کنید تا اطلاعات دقیق تری بدست بیاورید.

برای مشاوره و دریافت اطلاعات تخصصی در این زمینه میتوانید روی ما حساب کنید.


 طراحی سایت   بهترین شرکت های طراحی وب سایت   بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران   بهترین طراح سایت در ایران   بهترین شرکت طراحی سایت   بهترین شرکت های طراحی سایت   درباره ما   بهترین شرکت تبلیغاتی   بهترین طراحی سایت   بهترین طراحی سایت ها 

بهترین

سایت

تبلیغاتی

بهترین

سایت

طراحی

سایت
بهترین
سایتهای

تبلیغات

بهترین
سایت
های
تولید
محتوا

بهترین

سایت

هایطراحی
سایت

بهترین

شرکت

تبلیغاتی

بهترین

شرکت
تبلیغاتی
اینستاگرام

بهترین

شرکت

دیجیتال

مارکتینگ

بهترین

شرکت
طراحی
سایتبهترین

شرکت

طراحی

سایت

ایران

بهترین

شرکت

طراحیسایت

در

ایران
بهترین

شرکت

طراحی
سایت

فروشگاهی

بهترین

شرکت
طراحی
وب
سایت

بهترین

شرکت
های

تبلیغاتی

مشهد
بهترین

شرکت

های
دیجیتال
مارکتینگ
بهترینشرکتهای

طراحی

سایت

بهترین
شرکت
های
طراحیسایتایران
بهترین

شرکت

های

طراحی

سایت

در

ایران

بهترین

شرکت

های

طراحی

وب

سایت

بهترین

شرکتهای

طراحی
وبسایت

بهترین

طراح

سایتایرانبهترین

طراح

سایت

درایران
بهترین
طراحانوبسایتدر
ایران
بهترینطراحی
سایت
بهترین

طراحی

سایت
فروشگاهاینترنتیبهترینطراحی

سایت

فروشگاهیبهترینطراحیسایت

ها

بهترین

طراحیسایت

های

دنیا

بهترین

طراحی

های
سایت

بهترین

طراحی

وبسایت

بهترین

مشاور

دیجیتال

مارکتینگ

بهترین

وب

سایت

بهترین

کتاب

دیجیتال
مارکتینگ
بهترین

کتاب

هایدیجیتال

مارکتینگ

بهترین

کتابهایفروشوبازاریابیبهترین
سایت
تبلیغاتی
بهترینسایت

طراحی

سایت

بهترین

سایت

های
تبلیغات

بهترین

سایت
هایتولید

محتوا

بهترین

سایت

های

طراحی
سایتبهترین
شرکت

تبلیغاتی

بهترین

شرکت

تبلیغاتیاینستاگرام
بهترین
شرکت

دیجیتال

مارکتینگ

بهترین

شرکت
طراحی
سایتبهترین

شرکت

طراحی
سایت

ایران

بهترین
شرکت

طراحی

سایت

در

ایران

بهترین

شرکت

طراحیسایت
فروشگاهی
بهترین
شرکت
طراحیوبسایت

بهترین

شرکت

های

تبلیغاتی

مشهد

بهترین

شرکت

های

دیجیتال

مارکتینگ
بهترین
شرکت

های

طراحی

سایت

بهترین

شرکت
های

طراحی

سایت
ایران
بهترینشرکت

های

طراحی

سایت

در

ایران

بهترین

شرکت

های

طراحی

وب
سایتبهترین

شرکتهای

طراحی

وب

سایت

بهترین

طراح

سایت

ایران

بهترین

طراحسایت

در

ایران

بهترین

طراحان

وب
سایتدر
ایران
بهترین
طراحی

سایت

بهترین

طراحی

سایت

فروشگاهاینترنتی

بهترین

طراحی

سایت
فروشگاهی

بهترین

طراحی

سایت

هابهترین

طراحی

سایت
هایدنیا
بهترین
طراحی

های

سایت

بهترین

طراحی

وب

سایت
بهترینمشاوردیجیتال
مارکتینگ
بهترین
وب

سایت

بهترین

کتاب

دیجیتال

مارکتینگبهترین

کتاب

های
دیجیتال

مارکتینگ

بهترین
کتاب
های

فروش

و

بازاریابی

بهترین شرکت های طراحی سایت 1401  بهترین طراحی های سایت   بهترین سایت های تبلیغات   بهترین شرکت طراحی سایت در ایران   مدیریت محتوا   بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاه   دانش برتر   بهترین سایت های طراحی سایت   بهترین شرکت تبلیغاتی اینستاگرام   بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ   بهترین وب سایت   بهترین شرکت های طراحی سایت ایران   بهترین طراحی سایت فروشگاهی   وب سرویس   بهترین طراحی سایت های دنیا   برنامه نویسان   طراحی وب سایت   ایجاد صفحه   بهترین سایت طراحی سایت   مدیریت کاربران   بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ   بهترین شرکتهای طراحی وب سایت   بهترین شرکت طراحی وب سایت   بهترین شرکت طراحی سایت ایران   بهترین طراح سایت ایران   بهترین طراحان وب سایت در ایران   بهترین سایت های تولید محتوا   گسترش پذیری   بهترین طراحی وب سایت   بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ   بهترین سایت تبلیغاتی   بهترین طراحی سایت فروشگاه اینترنتی 


گفتگو در مورد طراحی سایت