طراحی اختصاصی سایت با Asp.Net Core در تبریز

طراحی اختصاصی سایت با Asp.Net Core در تبریز

طراحی اختصاصی سایت با Asp.Net Core

به هرگونه فعالیتی که به توسعه یک وب‌گاه بر روی وب جهان‌گستر یا یک شبکه اینترانت منجر شود،توسعه وبمی‌گویند.

توسعه وب می‌تواند موارد زیر را شامل شود:

۱- توسعه تجارت الکترونیک

۲- طراحی وب

۳- توسعه محتوای وب

۴- برنامه‌نویسی کاربر سو/کارپرداز

۵- پیکره‌بندی کارپرداز وب

درمیان توسعه‌دهندگان حرفه‌ای وب، «توسعه وب» معمولاً فقط به جنبه‌های غیرگرافیکی ساخت وب‌گاه‌ها مانند برنامه‌نویسی و نشانه‌گذاری وب نسبت داده می‌شود. توسعه وب می‌تواند از توسعه ساده‌ترین برگه‌های ایستا (به انگلیسی Static Pages) با محتوای متن ساده تا پیچیده‌ترین نرم‌افزارهای مبتنی بر وب، تجارت‌های الکترونیکی یا خدمات شبکه‌های اجتماعی شامل شود.

برای سازمان‌ها و تجارت‌های بزرگ‌تر، گروه‌های توسعه وب می‌توانند شامل صدها نفر توسعه‌دهنده وب شوند. سازمان‌های کوچک‌تر ممکن است تنها به یک مدیر دائمی یا قراردادی وب نیاز داشته باشند و یا این وظیفه را به یک طراح گرافیک و یا یک کاردان سامانه‌های اطلاعاتی واگذار کنند. توسعه وب می‌تواند تلاش و همیاری جمعی چندین گروه توسعه‌دهنده وب باشد که برای این کار انتخاب شده‌اند.

یک «توسعه‌دهنده وب» (به انگلیسی Web Developer)

 توسعه‌دهنده نرم‌افزار یا مهندس نرم‌افزاری است که به شکل تخصصی به توسعه «نرم‌افزارهای کاربردی وب» (به انگلیسی Web Applications) یا «نرم‌افزارهای شبکه توزیع‌شده» (به انگلیسی Distributed Network Applications) می‌پردازد. این نرم‌افزارها تحت قرارداد HTTP از یک «وب سرور» به یک «مرورگر وب» اجرا می‌گردند.

«توسعه‌دهندگان وب» می‌توانند در همه انواع سازمان‌ها و شرکت‌ها مانند شرکت‌های بزرگ، سازمان‌های دولتی، شرکت‌های کوچک و متوسط یا به شکل مستقل و تنها کار کنند. برخی از توسعه‌دهندگان وب به شکل تمام‌وقت، در سازمان‌ها به عنوان یک کارمند دائمی کار می‌کنند. برخی نیز ممکن است به عنوان مشاور مستقل یا پیمان‌کار برای یک بنگاه کاریابی کار کنند.

در صورتی که شما هم یکی شرکت ها و یا ارگان ونیز یک گروه کاری می باشید که نیازمند یک توسعه دهنده باشید ما می توانیم شما را یاری دهیم کافیست با ما تماس بگیرید


 طراحی و توسعه وب سایت   طراحی اختصاصی سایت nodejs   طراحی اختصاصی سایت با ای اس پی   گسترش پذیری   طراحی سایت   توسعه دهندگان وب   برنامه نویسان   توسعه دهنده وب   طراحی اختصاصی سایت با ا اس پی   درباره ما 



گفتگو در مورد طراحی سایت