استخدام طراح سایت غیرحضوری

استخدام طراح سایت غیرحضوری
شرایط استخدام طراح غیر حضوری چگونه است؟ این شرکت، شرایط استخدام طراح درزمینه های مختلفی را فراهم کرده است. شما می توانید با گذراندن مراحل استخدامی، بصورت غیر حضوری ازاستعداد خودکسب درآمد کنید.

شرکت ما برای تکمیل کادر مجرب خود در زمینه های طراحی لوگو، طراحی کارت ویزیت، طراحی گرافیک، فتوشاپ و طراحی وب، بصورت پاره وقت، تمام وقت و غیر حضوری از سراسر ایران نیرو جذب می‌کند. گذراندن تمامی مراحل استخدام طراح در تمامی طراحی‌های نامبرده، رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای دریافت نمی شود.

استخدام طراح در زمینه های مختلف بصورت دورکاری و اینترنتی

فعالیت‌های این شرکت همگی طبق موازین اسلامی و قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

عزیزانی که مایل به استخدام و همکاری هستند، باید دارای شرایط عمومی زیر باشند:

تعهد به اخلاق حرفه‌ای شغلی : مشتری‌مداری، امانت‌داری، راستگویی

داشتن خلاقیت، پویایی، توانمندی و پرورش استعداد در زمینه شغل خود

انگیزه کافی برای تداوم کار در طولانی‌مدت

احترام به حق و حقوق دیگران

روحیه کار تیمی

کار بصورت غیرحضوری و دورکاری مزایای زیر را برای شما به همراه دارد:

حضور در منزل و عدم رفت و آمد بین منزل و محل کار

صرف زمان‌های دلخواه در طول شبانه روز برای انجام فعالیت

افزایش استقلال شغلی

افزایش زمان فعالیت های مفید و نه صرفا حضور در محل کار

امکان اشتغال افرادی که نمی‌توانند بنحوی در محل کار حاضر شوند مانند زنان خانه دار، معلولین، دانشجویان و...

کاهش ترافیک و پیامدهای ناشی از آن: کاهش آلودگی هوا و پیامدهای زیست محیطی

امکان استخدام کارمندان از هر نقطه کشور

استخدام طراح لوگو در منزل

لوگو یک علامت گرافیکی، آرم یا نمادی است که برای کمک و ترویج شناسایی یک شرکت، سازمان یا کسب و کار استفاده می‌شود. ممکن است از یک طرح انتزاعی یا مجازی باشد یا کلمه‌ای که بیانگر آن موسسه و شرکت خاص باشد. اگر شما به طراحی لوگو در منزل علاقمند هستید و در این زمینه تجربیاتی دارید، می‌توانید با طی کردن مراحل استخدام طراح لوگو غیر حضوری مشغول به فعالیت شوید. شما ساکن هر نقطه از ایران که هستید، می‌توانید مشتری های بیشماری داشته باشید و بدون حضور در محل کار، از هنر خود، درآمد کسب کنید.

متقاضی باید حداقل به یکی از نرم‌افزارهای طراحی لوگو تسلط داشته باشد. در صورت داشتن نمونه کار، آن را ارسال کرده و یا در آزمون آنلاین شرکت نماید. امور مالی شرکت بسیار شفاف است و بصورت هفتگی تسویه ( بدون سقف) انجام می‌شود. تمامی مراحل استخدام طراح لوگو و فعالیت در این زمینه، کاملا بصورت غیر حضوری و اینترنتی انجام می‌شود.

استخدام طراح گرافیک غیر حضوری

طراحی گرافیک هنر و حرفه انتخاب و تنظیم عناصر بصری - مانند تایپوگرافی، تصاویر، نمادها و رنگ ها - برای انتقال پیام به مخاطب است. گاهی اوقات به طراحی گرافیکی "ارتباطات بصری" گفته می شود، اصطلاحی که بر عملکرد آن در دادن فرم - به عنوان مثال، طراحی کتاب، تبلیغات، آرم یا وب سایت - بر اطلاعات تأکید دارد. بخش مهمی از وظیفه طراح ترکیب عناصر بصری و کلامی در یک کل منظم و موثر است.

بنابراین طراحی گرافیک یک رشته مشترک است: نویسندگان کلمات تولید می‌کنند و عکاسان و تصویرگران تصاویری را ایجاد می‌کنند که طراح در یک ارتباط تصویری کامل قرار می‌دهد. گرافیک، هنری با کاربردهای بسیار گسترده که هر روزه نیاز به آن در مشاغل مختلفی احساس می‌شود. اگر در هر زمینه‌ای از طراحی گرافیک توانایی و استعدادی دارید، می‌توانید در منزل خود، کسب و کار خود را راه اندازی کنید. در ادامه 8 نوع مهم طراحی گرافیک را شاهد هستید، که در هر زمینه که راغب هستید، می‌توانید مشغول به فعالیت شوید.

طراحی گرافیکی هویت بصری.

طراحی گراف��ک بازاریابی و تبلیغات.

طراحی گرافیکی رابط کاربر.

طراحی گرافیک انتشارات.

طراحی گرافیکی بسته بندی.

طراحی گرافیک حرکتی.

طراحی گرافیک محیطی.

هنر و تصویرگری برای طراحی گرافیک.

با کار بصورت پاره وقت و غیر حضوری، از هنر خود درآمد کسب کنید

اگر دانشجو یا فارغ التحصیل این رشته هستید و روزانه، توانایی صرف چند ساعت وقت را دارید، با استخدام در این شرکت، از هنر و استعداد خود درآمد کسب کنید. متقاضی باید حداقل به یکی از نرم افزارهای طراحی گرافیکی تسلط داشته باشد. در صورت داشتن نمونه کار، آن را ارسال کرده و یا در آزمون آنلاین شرکت نماید.

امور مالی شرکت بسیار شفاف است و بصورت هفتگی تسویه ( بدون سقف) انجام می‌شود. تمامی مراحل استخدام طراح گرافیک و ادامه فعالیت در این زمینه، کاملا بصورت غیر حضوری و اینترنتی انجام می‌شود. امکان آموزش برای استخدام شوندگان وجود دارد.

استخدام طراح کارت ویزیت غیرحضوری

نقش اساسی کارت ویزیت اشتراک سریع اطلاعات تماس با افراد است. به عنوان مثال هنگامی که با مشتری یا شریک بالقوه ملاقات می‌کنید، می‌توانید کارت ویزیتی برای استفاده آن شخص در تماس یا ایمیل پیگیری بگذارید. داشتن کارت بسیار سریعتر از نوشتن نام و شماره شما کار می‌کند.

در دنیای تجارت امروز، هر روزه افراد و شرکتهای جدید و زیادی نیاز به کارت ویزیت پیدا می‌کنند تا بتوانند خود را به دیگران معرفی کنند. طراحی کارت ویزیت، استعداد و هنر خاص خود را می‌طلبد. اگر چنانچه در این زمینه توانایی انجام کاری را دارید، به صورت پاره وقت و دورکاری می‌توانید، کسب درآمد کنید.

متقاضی باید حداقل به یکی از نرم افزارهای طراحی در این زمینه تسلط داشته باشد. در صورت داشتن نمونه کار، آن را ارسال کرده و یا در آزمون آنلاین شرکت نماید. امور مالی شرکت بسیار شفاف است و بصورت هفتگی تسویه ( بدون سقف) انجام می‌شود. استخدام طراح کارت ویزیت و انجام فعالیت در این زمینه، کاملا بصورت غیر حضوری و اینترنتی انجام می‌شود.

استخدام طراح فتوشاپ غیرحضوری

فتوشاپ، نرم افزاری قدرتمند و معروف در ارتباط با ویرایش و کار با انواع عکسهاست که کاربردهای بسیار گسترده ای دارد. از زمان انتشار این نرم افزار، نه تنها در ویرایش گرافیکی، بلکه در کل هنر دیجیتال به استاندارد صنعت این حوزه تبدیل شده است. نیاز مبرم و هر روز افراد و شرکت‌های زیادی باعث شده است افراد زیادی در سرتاسر دنیا مشغول کار با این نرم افزار باشند. شما نیز اگر در این زمینه علاقه به کار دارید، می توانید بصورت غیر حضوری کسب و کار خود را شروع کنید.

متقاضی باید با نرم افزار فتوشاپ به اندازه کافی تسلط داشته باشد. در صورت داشتن نمونه کار، آن را ارسال کرده و یا در آزمون آنلاین شرکت نماید. امور مالی شرکت بسیار شفاف است و بصورت هفتگی تسویه ( بدون سقف) انجام می‌شود. استخدام طراح فتوشاپ و فعالیت در این زمینه، کاملا بصورت غیر حضوری و اینترنتی انجام می‌شود.

استخدام طراح وب غیر حضوری

طراحی وب شامل مهارت‌ها و رشته‌های مختلف در تولید و نگهداری وب سایت ها است. بخش‌های مختلف طراحی وب شامل طراحی گرافیک وب است. طراحی رابط نوشتن، از جمله کد استاندارد و نرم افزار اختصاصی؛ طراحی تجربه کاربر؛ و بهینه سازی موتور جستجو. اغلب افراد زیادی در تیم‌هایی کار می‌کنند که جنبه‌های مختلف فرایند طراحی را پوشش می‌دهند ، اگرچه برخی از طراحان همه آنها را پوشش می‌دهند.

اصطلاح "طراحی وب" به طور معمول برای توصیف روند طراحی مربوط به طراحی جلویی (سمت مشتری) یک وب سایت شامل نشانه‌گذاری نوشتن استفاده می‌شود. طراحی وب تا حدودی با مهندسی وب در گستره وسیعتر توسعه وب همپوشانی دارد. انتظار می‌رود طراحان وب از قابلیت استفاده آگاهی داشته باشند و اگر نقش آنها ایجاد نشانه‌گذاری است، انتظار می‌رود که آنها نیز با دستورالعمل‌های دسترسی به وب به روز باشند.

با طراحی وب سایت در منزل خود، درامد خوبی می توانید کسب کنید

متقاضی باید شرایط زیر را داشته باشد:

مسلط یا آشنایی با یک یا چند مورد از تکنولوژی‌های Frontend زیر

HTML5

CSS3

Less

Responsive Design

Material Design

Bootstrap Fw

Javascript

jQuery Library

Angular Library

مسلط یا آشنایی با یک یا چند مورد از تکنولوژی‌های Backend زیر

PHP

PHP OOP

MVC Design Patterns

Symfony Framework

Laravel Framework

Wordpress CMS

JAVA

Android

PhoneGap

Node js

منبع

https://rayamarketing.com/


 ایجاد صفحه   مدیریت کاربران   گسترش پذیری   وب سرویس   طراحی سایت   درباره ما   دانش برتر   طراحی وب سایت   مدیریت محتوا   برنامه نویسان 

استخدام
طراح
سایتغیرحضوری استخدامطراحسایت

غیرحضوری استخدام

طراح

سایت

غیرحضوری استخدام

طراح

سایت

غیرحضوری

استخدام

طراح
سایت
غیرحضوری استخدام
طراح

سایت

غیرحضوری
استخدام طراح سایت غیرحضوری


گفتگو در مورد طراحی سایت